Με την τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης στο Clio, η Renault θέτει στους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου το δίλημμα των προπονητών οι οποίοι έχουν διαθέσιμους όλους τους καλούς παίκτες και δυσκολεύονται να επιλέξουν εκείνους που προτιμούν για το επόμενο παιχνίδι.
Μετά τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, σειρά για το Renault Clio πήρε και εκείνη με διπλό καύσιμο, που συνδυάζει κινητήρα βενζίνης με υγραέριο (LPG). Η εν λόγω εκδοχή, που υφίσταται και στο Captur, έρχεται να διευρύνει την γκάμα ενός από τα πιο δημοφιλή μοντέλα σε όλη την Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς.