
Το concept είναι απλό στη σύλληψη και την εφαρμογή του: Έχουμε ένα μοντέλο για το οποίο τα τζιμάνια του μάρκετινγκ (ο επαινετικός χαρακτηρισμός δεν εμπεριέχει ίχνος ειρωνείας) ορκίζονται ότι δε γνωρίζει εμπορικά σύνορα και, όπου κι αν λανσαριστεί, θα τύχει θερμής, θερμότερης ή –ακόμα καλύτερα– καυτής υποδοχής. Οπότε, παρουσιάζουμε το αυτοκίνητο καρμπόν –πέρα από τις διαφορετικές χώρες της ίδιας γεωγραφικής περιφέρειας– σε αλλότοπες ηπείρους ελπίζοντας ότι οι αγοραστικές ανάγκες και τα γούστα παγκοσμιοποιούνται αλά μπρατσέτα με τους κατασκευαστές και είναι λίγο πολύ ίδια σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του αυτοκινητικού κόσμου.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, το cost cutting που επιτυγχάνεται από ένα μοντέλο που παράγεται με πολλαπλασιασμένη μαζικότητα είναι τεράστιο. Κι όσο κι αν το R&D έχει βάλει το χεράκι του, τα κατσαβίδια του και τα λογισμικά του για να διαφοροποιήσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά ανά περιοχή και να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, η ομοιοτυπία του design παραμένει.
Διαβάστε την συνέχεια της δοκιμής στο Top Gear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr