
Η Volvo αποδεικνύει κάθε μέρα ότι στοχεύει να καλύψει με τα μοντέλα της όλους τους οδηγούς χωρίς να αποκλείει τους νεότερους όπως παλαιότερα.
Η αλήθεια είναι ότι το έχει ήδη πετύχει, αφού κάνει πρωτιές σχεδόν σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται προσφέροντας λύσεις μετακίνησης για κάθε ανάγκη και κυρίως, κάθε ηλικία.

Ωστόσο, στην περίπτωση των μελλοντικών V40 και XC40, των νέων μικρών μοντέλων που θα προκύψουν από την νέα πλατφόρμα CMA, η εταιρία δείχνει ότι θέλει να βάλει μια και καλή ταφόπλακα στις σχέσεις με το παρελθόν, όταν Volvo σήμαινε μεσήλικας ή στην καλύτερη περίπτωση, εφοπλιστής.
Ετσι, η διοίκηση αποφάσισε ότι η προσέγγιση του κοινού στην περίπτωση των νέων μικρότερων μοντέλων, θα είναι εντελώς διαφορετική και διάλεξε την social media εφαρμογή snapchat, που απευθύνεται σε μικρότερη ηλικιακή γκάμα.
Εκεί, χθες, οι υποψήφιοι μελλοντικοί πελάτες είδαν λεπτομέρειες των δύο μοντέλων μαζί με την ατάκα «αυτό δεν είναι το Volvo του μπαμπάκα σου»!
Τα μελλοντικά μικρά Volvo V40 και XC40 αναμένεται να παρουσιαστούν το 2017 στοχεύοντας πλέον ευθέως τα VW Golf, Audi A1, BMW 2 και Mercedes GLA.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr