
Δεν υπάρχει καλύτερη έκφραση από το κλισέ, "σαν τη μύγα μέσα στο γάλα", για να περιγράψει κανείς την αίσθηση που άφηνε το Fiat X1/9 σε όσους το αντίκριζαν τη δεκαετία του 70, αλλά και αργότερα. Η Fiat δεν ήταν γνωστή για τα εντυπωσιακά σχέδιά της όσο και αν πειραματιζόταν από εκείνη την εποχή. Κυρίως όμως, σύγχρονα του Fiat X1/9 ήταν το καταξιωμένο Fiat 128 και το Fiat 127 που είχε δείξει τη δυναμική του ευθύς εξ αρχής από το 1971 όταν και παρουσιάστηκε. Είχε δηλαδή ξεκινήσει ήδη από τότε, να δημιουργείταιη ταύτιση της φίρμας με αυτοκίνητα μικρά, φτηνά και καθημερινά.
Ήταν συνεπώς ριζική απόφαση να προχωρήσει η εταιρεία στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα στο κέντρο, αυστηρά διθέσια διάταξη καθισμάτων, μικρό χώρο αποσκευών, αποσπώμενη οροφή και εν ολίγοις πολύ διαφορετική διάθεση από ό,τι είχε συνηθίσει το πελατολόγιό της εκείνη την εποχή.
Περισσότερα στο Top Gear.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr