Γιατί το BMW i8 κερδίζει βραβείο για τον κινητήρα του εδώ και 5 χρόνια

Το βραβευμένο υβριδικό σύστημα της BMW θα τοποθετηθεί σε 10 μοντέλα μέχρι το τέλος της χρονιάς

giati-to-bmw-i8-kerdizei-brabeio-gia-ton-kinitira-tou-edw-kai-5-xronia
|
SHARE THIS
0
SHARES

Το σύστημα κίνησης του BMW i8 απέσπασε για πέμπτη συνεχή χρονιά, τον τίτλο του ‘International Engine + Powertrain of the Year’ στην κατηγορία του. Το BMW i8 είναι ‘δότης’ τεχνολογίας στην οικογένεια των plug-in υβριδικών BMW, που θα περιλαμβάνει συνολικά δέκα μοντέλα μέχρι το τέλος του 2019.

Μαζί με το BMW i3, τα δύο αυτά μοντέλα έθεσαν τα θεμέλια προκειμένου να γίνει το BMW Group ηγέτης της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Έχει ‘χτυπήσει’ την κορυφή των ταξινομήσεων νέων, ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε Ευρώπη και Γερμανία – όχι μόνο στην πολυτελή κατηγορία αλλά και στο σύνολο της αγοράς

Το σύστημα κίνησης του BMW i8 λανσαρίστηκε στην αγορά το 2014, και από τότε, κάθε χρόνο κερδίζει το περίοπτο βραβείο στην κατηγορία του

Φέτος, το υβριδικό σύστημα ήταν υποψήφιο σε μία νέα κατηγορία: Best Hybrid Powertrain.

Με τα διαπιστευτήρια ενός σπορ αυτοκινήτου του μέλλοντος, το BMW i8 κατατάσσεται σταθερά στην κορυφή της κατηγορίας PHEV από το 2014 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά.

 

Η τελευταία έκδοση του BMW i8 συνδυάζει επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου με την οικονομική κατανάλωση ενός compact μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης παράγει 231 hp με κατανομή στους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας, αποδίδοντας 143 hp, αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου – που μπορεί να φορτίζεται από μία οικιακή, ηλεκτρική πρίζα – και παρέχει ισχύ στον εμπρός άξονα. Αυτό το ειδικό plug-in-υβριδικό σύστημα, που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από το BMW Group, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 55 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.  

 

Ο ισχυρότερος από τους δύο κινητήρες κινεί τους πίσω τροχούς και με την ηλεκτρική υποστήριξη του υβριδικού συστήματος προσφέρει απαράμιλλη οδηγική απόλαυση BMW σε συνδυασμό με πρωτοποριακή απόδοση. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ.

Εν τούτοις η κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου του BMW i8 Roadster, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι 2.0 lit / 100 km και 14,5 kWh ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 46 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές για το BMW i8 Coupe είναι 1.8 lit / 100 km και 14,0 kWh, που σημαίνει ακόμα χαμηλότερες εκπομπές CO2 στα 42 g / km.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook