Goodyear: Πρώτη στα τεστ Ultra Ultra High Performance (UUHP)

To Eagle F1 SuperSport διέπρεψε στις δοκιμές του site Tyre Reviews

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Goodyear: Πρώτη στα τεστ Ultra Ultra High Performance (UUHP)

Το νέο Eagle F1 SuperSport βαθμολογήθηκε ως το κορυφαίο στα πρώτα τεστ ειδικά σχεδιασμένα για Ultra Ultra High Performance (UUHP) ελαστικά, που διεξήχθησαν από το Tyre Reviews, το νούμερο ένα website αξιολόγησης ελαστικών.

Οι δοκιμές που αξιολόγησαν 8 διαφορετικές μάρκες ελαστικών, συμπεριλαμβανομένων των Continental και Michelin, έλαβαν χώρα στις εγκαταστάσεις δοκιμών της Continental στο Uvalde του Τexas, χρησιμοποιώντας μια BMW M2 που «φορούσε» 245/35 R19 στον πρόσθιο άξονα και 265/35 R19 στον οπίσθιο.

Οι εκτενείς δοκιμές κάλυψαν όλους τους βασικούς τομείς δοκιμής ελαστικών, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο, υδρολίσθηση, αντίσταση τριβής κύλισης, θόρυβο και άνεση με ιδιαίτερη βαρύτητα στα υποκειμενικά στοιχεία των δοκιμών.

O Jonathan Benson, ιδιοκτήτης του site Tyre Reviews, έδωσε κορυφαίους βαθμούς στο νέο Goodyear Eagle F1 SuperSport, αναφέροντας ότι το ελαστικό επέδειξε “εξαιρετικές επιδόσεις στη βασική δοκιμή χειρισμού σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, με πολύ καλή οδηγική αίσθηση και ισορροπία ανεξαρτήτως συνθηκών.”

O Benson συνέχισε δηλώνοντας ότι “το νέο Goodyear Eagle F1 SuperSport φέρνει ανταγωνισμό για τους αντιπάλους του από Michelin και Continental, ερχόμενο πολύ κοντά τους σε όλες τις βασικές κατηγορίες και έχοντας εξαιρετική επίδοση στον χειρισμό σε βρεγμένες συνθήκες.”

Ο χειρισμός σε βρεγμένο οδόστρωμα ήταν το σημείο όπου το Eagle F1 SuperSport εντυπωσίασε περισσότερο, κατά τον Jonathan “αυτό είναι το σημείο όπου το νέο ελαστικό της Goodyear αρίστευσε, προσφέροντας μια πραγματικά ουδέτερη ισορροπία μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα προσέφερε εξαίρετο κράτημα καθ’ όλη τη διάρκεια του γύρου.”

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

07 Ιουλ 2020 | 14:33

Στο Mortefontaine με Porsche Taycan: Car of the Century!

Είτε χάσει είτε κερδίσει, αφού δε μιλάμε για ψηφοφορία μεταξύ αντίστοιχων, αντικειμενικά έχουμε ήδη το αυτοκίνητο του αιώνα...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΡΙΕΡΑ 10 ΕΤΩΝ 06 Ιουλ 2020 | 13:31

Τέλος εποχής για τη Bentley Mulsanne

Ο Ιούνιος που πέρασε σφράγισε το τέλος μιας εποχής για ένα εμβληματικό μοντέλο της Bentley.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΒΑΝΕΙ 06 Ιουλ 2020 | 13:18

Νέο Skoda Octavia RS – ένα όνομα, τρεις εκδόσεις

Η νέα γενιά του Skoda Octavia θα είναι πολύ σύντομα διαθέσιμη στην έκδοση RS.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΘΕΑΜΑ 06 Ιουλ 2020 | 13:18

GP Αυστρίας - Στο μικροσκόπιο: Ξεκίνημα με χάος

Χρειάστηκε να περιμένουμε 217 μέρες για να δούμε ξανά αγώνα Formula 1.

ΜΕΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 03 Ιουλ 2020 | 16:56

Αυτά είναι τα πιο φτηνά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα - Πόσο κοστίζουν 11 EV της ελληνικής αγοράς

Τι επηρεάζει θετικά τις τιμές πώλησης 11 μοντέλων στην ελληνική αγορά.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 03 Ιουλ 2020 | 13:20

Πρεμιέρα για τα νέα Audi e-tron S και e-tron S Sportback

Η "καρδιά" των δύο μοντέλων απαρτίζεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ 03 Ιουλ 2020 | 13:13

Οι κινητήρες του νέου Hyundai Santa Fe

Η συγκεκριμένη έκδοση έχει συνδυαστική απόδοση 230 ίππων και 350 Nm.

ΤΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ 03 Ιουλ 2020 | 13:07
ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΟ DRIVE-IN ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ 02 Ιουλ 2020 | 13:23
ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 6 ΕΚΑΤ. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 02 Ιουλ 2020 | 13:22

Ανανέωση για το VW Tiguan, τώρα και σε εκδόσεις R και eHybrid

Το VW Tiguan δεν είναι ένα "τυχαίο" μοντέλο.

Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ FORMULA 1 02 Ιουλ 2020 | 13:16

GP Αυστρίας: Πρεμιέρα στην πίστα των "Ταύρων"

Πολύπαθη πίστα το πάλαι ποτέ Osterreichring και A1 Ring.

ΑΠΟΔΟΣΗ 480 ΚΑΙ 510 ΙΠΠΩΝ 01 Ιουλ 2020 | 13:40
ΚΟΥΒΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ SUV ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 01 Ιουλ 2020 | 13:39

Πρεμιέρα για τα νέα Citroen C4 και ë-C4

Το νέο Citroen C4 γυρίζει σήμερα την τρίτη κατά σειρά σελίδα του (2004 και 2010) παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από το C4 Cactus.