
Αποκάλυψη από την Opel για το μελλοντικό άγριο GT που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Eνα concept που εξάπτει τη φαντασία για όσα πρόκειται να επακολουθήσουν αλλά μας βάζει και σε σκέψεις…
Οι σχεδιαστές της Opel μας δίνουν ένα εντυπωσιακό κεντρομήχανο μοντέλο και αμέσως μετά το σούπερ σουλούπι, το βλέμμα μας πάει στα εμπρός ελαστικά τα οποία είναι χρώματος κόκκινου! Κάπως σαν έχουν πάρει «φωτιά». Ωστόσο, αυτό είναι αδύνατον καθώς το concept GT είναι πισωκίνητο.
Η απάντηση ήρθε από την ίδια την εταιρία που μετά την ενσωμάτωση στοιχείων από το Monza concept και το προηγούμενο GT αποκάλυψε ότι το concept παίρνει στοιχεία και από την μοτοσικλέτα Opel Motoclub 500 που ήταν επίσης πρωτοποριακή για την εποχή της και φορούσε δύο κόκκινα ελαστικά το 1928.
Με την απορία λυμένη συνεχίζουμε να παρατηρούμε το concept. Δεν έχει λαβές στις πόρτες, ούτε εξωτερικούς καθρέπτες ή υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει τίποτα που να επηρεάζει την αεροδυναμική του και το σαν γλυπτό αμάξωμα.
Το μακρύ καπό, η απουσία πορτμπαγκάζ, η κεντρική διπλή εξάτμιση και φυσικά, το όνομα, παραπέμπουν στο πρώτο GT. Βασική καινοτομία του Opel GT Concept είναι οι μεγάλες πόρτες με τα ενσωματωμένα πλαϊνά παράθυρα που πετυχαίνουν μία ομαλή, συνεχόμενη μετάβαση από τις κρυστάλλινες στις μεταλλικές επιφάνειες. Οι πόρτες υπερκαλύπτουν σημαντικά τους θόλους των εμπρός τροχών όταν ανοίγουν.
Δύο κάμερες τοποθετημένες πίσω από τους θόλους των τροχών διασφαλίζουν ασφαλή επόπτευση του περιβάλλοντος χώρου κατά την οδήγηση στην πόλη. Αυτές μεταδίδουν εικόνες προς τα πίσω σε δύο μόνιτορ δεξιά και αριστερά του cockpit. Το παρμπρίζ ρέει οπτικά σε μία κρυστάλλινη πανοραμική οροφή που προσφέρει στους επιβάτες μία οδηγική εμπειρία παρόμοια με μοντέλου targa με αφαιρούμενη οροφή.
Το Opel GT Concept έχει έναν ισχυρό 1.0L, τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βασισμένο στον υπερσύγχρονο αλουμινένιο κινητήρα των ADAM, Corsa και Astra ο οποίος αποδίδει 145 ίπους και ροπή 205 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων που ελέγχεται από χειριστήρια στο τιμόνι. Οι επιδόσεις του διθέσιου αναδεικνύονται από το συνολικό βάρος που κρατήθηκε κάτω από τα 1000 κιλά. Επιταχύνει από 0 σε 100 χ.α.ω. σε λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 215 χ.α.ω..









Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr