
Αυτό περιμέναμε και αυτό είναι... το σωστό Hyundai i10. Σε έκδοση 1.0 Τ-GDi 100 ίππων, με τον κωδικό ´N Lineª να το συνοδεύει και ελάχιστα ακριβότερο από το -αντίστοιχης έκδοσης- ατμοσφαιρικό 1.2 των 84 ίππων. Φύγαμε για πόλη και βουνό!
Όπως έχουμε ξαναπεί, σε πείσμα των καιρών οι Κορεάτες όχι απλώς δεν έβαλαν στον πάγο το Hyundai i10, αλλά το αναβάθμισαν στην τρίτη του γενιά, και πλέον συμπληρώνουν την γκάμα του με την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εκδοχή του. Ο λόγος για την έκδοση N Line με το 3κύλινδρο 1.000άρι Turbo GDi των 100 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και των 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά με το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων.
Θυμίζουμε εδώ ότι μέχρι στιγμής, στη γνωριμία μας στη Λισαβόνα αλλά και στις δοκιμές του μοντέλου στην Ελλάδα, είχαμε οδηγήσει το 3κύλινδρο 1.000άρι απόδοσης 67 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 96 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ., και το 4κύλινδρο 1.200άρι, με απόδοση 84 ίππους/6.000 σ.α.λ. και ροπή 118 Nm/4.200 σ.α.λ., το οποίο πωλείται και αυτό ως N Line. Εκδόσεις που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ή με ένα αυτοματοποιημένο, σε κάθε περίπτωση 5 σχέσεων, και αποτελούν και τις άλλες δύο της γκάμας, που πλέον συμπληρώθηκε με το καλύτερο! Και εξηγούμαστε...
Διαβαστε περισσότερα στο 4troxoi
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr