X

Η BMW 2 Μ Coupe ξέρει και να ντριφτάρει!

Πριν από 40 χρόνια, μία κόμπακτ σπορ BMW προκαλούσε χτυποκάρδια στους δρόμους της Ευρώπης και τώρα το κάνει ξανά!

Πριν από 40 χρόνια, μία κόμπακτ σπορ BMW προκαλούσε χτυποκάρδια στους δρόμους της Ευρώπης.

Η BMW 2002 Turbo ήταν το συνώνυμο των σπορ επιδόσεων, για όσους μπορούσαν να ελέγξουν το πίσω μέρος της…

Σήμερα, με το θέμα του πίσω μέρους λυμένο, μία νέα μπέμπα, η σειρά 2 coupe M έρχεται να μας ανεβάσει πάλι την πίεση!

H νέα BMW M2 Coupe είναι μέλος της οικογένειας και το δηλώνει φωναχτά με την εμφάνισή της αλλά και με τον twinturbo κινητήρα. Ο νέος, τρίλιτρος, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας της BMW M2 χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo για να αποδίδει 370 hp στις 6.500 rpm και γίνεται νέο σημείο αναφοράς στην compact σπορ κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Το ίδιο ισχύει και για την καμπύλη ισχύος.

Η μέγιστη ροπή των 465 Nm μπορεί να φτάσει τα 500 Nm στιγμιαία χάρη στη λειτουργία overboost. Όλα αυτά επιτρέπουν στη BMW M2 Coupe με προαιρετικό, επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) και Launch Control να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη).

Εν τούτοις, με το κιβώτιο M DCT, η κατανάλωση είναι μόλις 7,9 lit / 100 km με εκπομπές CO2 185 g/km, τιμές που υπογραμμίζουν την εξαιρετική απόδοση του αυτοκινήτου.

Αγωνιστική τεχνογνωσία
Με τους ελαφριούς αλουμινένιους εμπρός και πίσω άξονες των μοντέλων BMW M3/M4, σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου με διαφορετικά ελαστικά εμπρός / πίσω, σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με δύο ρυθμίσεις και αποτελεσματικά, συνθετικά φρένα Μ, η νέα BMW M2 Coupe έχει ανεβάσει για μία ακόμα φορά τον πήχη στην compact σπορ κατηγορία υψηλών επιδόσεων στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς.

Το Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Ενεργό Διαφορικό Μ (Active M Differential), που βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια, παίζει επίσης σημαντικό ρόλο εδώ. Τέλος ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση επιφυλάσσει η ενεργοποίηση του M Dynamic Mode (MDM) του συστήματος Dynamic Stability Control system. To MDM επιτρέπει ολίσθηση του τροχού και επομένως ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (drift) στην πίστα.

Ψήνεστε;

Tags