Η Citroen συνεχίζει το ταξίδι της στην ψηφιακή εποχή προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες για τους πελάτες της.
Τώρα γλυτώνει τους οδηγούς από άλλο ένα τηλεφώνημα από την ούτως ή άλλως βεβαρημένη καθημερινότητά τους και με την υπηρεσία Online Booking τους επιτρέπει να κλείνουν μέσω ίντερνετ το ραντεβού για τα σέρβις τους.
Από την ίδια πλατφόρμα, το citroen.gr, τους προσφέρει και πολλές άλλες υπηρεσίες after sales.
Με τη νέα υπηρεσία online ραντεβού της Citroen, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού είτε για την τακτική συντήρηση, είτε για την επισκευή του αυτοκίνητου τους από άλλη αιτία.
Το πρόγραμμα αρχικά ισχύει για τις πόλεις των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και εντός των προσεχών ημερών θα συμμετέχει και το υπόλοιπο δίκτυο της Citroen σε ολόκληρη την επικράτεια.