Follow us

Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Mercedes AMG c 63 s

Αλλάζουν οι εποχές. Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8. Eκπέμπει μόλις 156 g/km CO2 -περίπου το ίδιο με ένα Golf GTI. Και αυτό συμβαίνει επειδή αντί για έναν μεγάλο V8, η Mercedes-AMG C63 S E Performance διαθέτει τώρα έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων και υβριδικό σύστημα από την F1 κάτω από το κομψότατο καπό της.

Είναι βαριά η Mercedes-AMG C63 S (αλλά δεν πειράζει)

Επειδή απαιτεί μια μπαταρία και κινητήρες -και επειδή η Mercedes έχει επίσης συσσωρεύσει τεχνολογία, όπως σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, ενεργητική ανάρτηση, τετρακίνηση με λειτουργία Drift μόνο για την πίσω κίνηση και όχι ένα αλλά δύο κιβώτια ταχυτήτων... είναι βαριά. 2.115 κιλά, για το σεντάν. Το estate είναι 2.145kg -που είναι περισσότερο από ένα Audi RS6.

Περισσότερα στο Top Gear

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Στη Νέα Ερυθραία για μια από τις ομορφότερες αυλές των βορείων προαστίων

Το all-day στέκι με κοσμοπολίτικο αέρα και ανεμελιά έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και συνεχίζει να το κάνει και το φθινόπωρο.