X

Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1

Γράφει: TheToc team

Αλλάζουν οι εποχές. Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8. Eκπέμπει μόλις 156 g/km CO2 -περίπου το ίδιο με ένα Golf GTI. Και αυτό συμβαίνει επειδή αντί για έναν μεγάλο V8, η Mercedes-AMG C63 S E Performance διαθέτει τώρα έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων και υβριδικό σύστημα από την F1 κάτω από το κομψότατο καπό της.

Είναι βαριά η Mercedes-AMG C63 S (αλλά δεν πειράζει)

Επειδή απαιτεί μια μπαταρία και κινητήρες -και επειδή η Mercedes έχει επίσης συσσωρεύσει τεχνολογία, όπως σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, ενεργητική ανάρτηση, τετρακίνηση με λειτουργία Drift μόνο για την πίσω κίνηση και όχι ένα αλλά δύο κιβώτια ταχυτήτων... είναι βαριά. 2.115 κιλά, για το σεντάν. Το estate είναι 2.145kg -που είναι περισσότερο από ένα Audi RS6.

Περισσότερα στο Top Gear

Tags