Η Nissan συνεχίζει να στηρίζει τη νέα γενιά με το GENERATION N

H δυναμική ιδέα της Nissan Nik. I. Θεοχαράκης που ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα και κίνησε ακόμα και το ενδιαφέρον της μητρικής εταιρίας

i-nissan-sunexizei-na-stirizei-ti-nea-genia-me-to-generation-n
|
SHARE THIS
0
SHARES

Η Generation N είναι η πρωτοποριακή καμπάνια που η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης, τρέχει για δεύτερη χρονιά, στηρίζοντας τους νέους και τις ιδέες τους για έναν καλύτερο κόσμο.

Η φετινή διοργάνωση ξεκίνησε και μπορείτε να την παρακολουθήσετε στο www.nissangenerationn.gr αλλά και να συμμετάσχετε ενεργά ψηφίζοντας την ομάδα που θέλετε να κερδίσει.

 

Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. θα επιβραβεύσει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα συμμετάσχουν σε κλήρωση, εκ των οποίων  3 τυχεροί θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό, για μια συναρπαστική εμπειρία καινοτομίας !

Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Φέτος επιλέχθηκαν 19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 19 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους.

Αυτή η θετική διάθεση που προωθεί η καμπάνια, είναι και ο λόγος που όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Nissan στην Ελλάδα, κ.Τάκης Θεοχαράκης, προκάλεσε θετικά σχόλια και στα γραφεία της μητρικής Nissan όπου και εκπρόσωποι της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης έχουν κληθεί να παρουσιάσουν το ελληνικό εγχείρημα αποδεικνύοντας ότι και οι εταιρίες που ψάχνονται, ανήκουν και αυτές δικαιωματικά στην Generation N!

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook