Ο αντίκτυπος του σκανδάλου της VW στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου γίνεται καθημερινά πιο μεγάλος και πολλές εταιρίες σπεύδουν να διαμορφώσουν τεχνολογίες που θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη διαφάνεια.
Σε αυτό το πλαίσιο η Opel ξεκινά εθελοντικές δράσεις για τη συμμόρφωση με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και οξειδίων του αζώτου (NOx).
Από το δεύτερο τρίμηνο του 2016, και επιπλέον των επίσημων πληροφοριών κατανάλωσης και εκπομπών CO2, θα δημοσιεύονται οι τιμές κατανάλωσης που καταγράφονται στον κύκλο WLTP.
Το WLTP που επίσης διεξάγεται σε εργαστηριακές συνθήκες βασίζεται σε πολύ αυστηρές διαδικασίες από την παλαιότερη διαδικασία, ενώ τα αποτελέσματα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που προκύπτουν προσομοιώνουν καλύτερα την κυκλοφοριακή πραγματικότητα. Ο νέος κύκλος δοκιμών είναι σημαντικό να προσφέρει τυποποιημένα, αναπαραγόμενα και συγκρίσιμα αποτελέσματα.
Επίσης, οι μηχανικοί κινητήρων diesel πρόσφατα ξεκίνησαν εργασίες σε ένα project με σκοπό τη μείωση των εκπομπών NOx σε εφαρμογές SCR (Selective Catalytic Reduction) diesel - Επιλεκτική Αναγωγή Καυσαερίων. Η εταιρία έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω σε βελτιωμένες λύσεις για την αποτελεσματικότητα των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων σε κινητήρες diesel Euro 6 με τεχνολογία SCR εν όψει του μελλοντικού προτύπου RDE. Το RDE είναι ένα πρότυπο εκπομπών ρύπων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης που συμπληρώνει τις υπάρχουσες μεθόδους δοκιμών και μετρά τους ρύπους ενός οχήματος απευθείας στο δρόμο.