
Η Toyota παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου για 12η συνεχή χρονιά.
Η αξία της μάρκας, το λεγόμενο «brand value» της Toyota, αυξήθηκε κατά 16% με αποτέλεσμα να παραμείνει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στην αναφορά Best Global Brands 2015 που δημοσίευσε η Interbrand υπερασπίζοντας παράλληλα τη θέση της στο Top 10 από πέρσι.

Η αξία της μάρκας Toyota αποτιμάται τώρα στα 49.048 δισ. δολάρια. Είναι η 12η συνεχόμενη χρονιά που η Toyota κατατάσσεται στο Top 10 ανεβαίνοντας και μάλιστα στην 6η θέση.
Στη φετινή κατάταξη ξεχωρίζει η κυριαρχία των μαρκών τεχνολογίας και αυτοκινήτου που κατέχουν συνολικά 28 θέσεις από τις 100, αλλά και η αναγνώριση ενιαίων λύσεων που προσφέρουν οι μάρκες για εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr