Η τεχνολογία πίσω από το νέο Honda C-RV που θα σε κάνει να το αγαπήσεις

Το νέο μοντέλο έχει τόσες βελτιώσεις προσανατολισμένες στον οδηγό που δύσκολα καλύπτονται σε ένα άρθρο. Δείτε τα κύρια σημεία

Η τεχνολογία πίσω από το νέο Honda C-RV που θα σε κάνει να το αγαπήσεις

Το νέο Honda C-RV έχει πολλά να πει. Η εμφάνιση, η πολυτέλεια και η εξελιγμένη συνδεσιμότητα, είναι τα προφανή. Υπάρχουν όμως άλλες τόσες αλλαγές που αξίζουν της προσοχής μας.

Δείτε μερικές:

Το Σύστημα Real Time AWD υπόσχεται πιο δυναμικές επιδόσεις στις στροφές, και παρέχει υποβοήθηση σε ανηφόρες, ενώ τα νέα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης εξασφαλίζουν άριστη δυναμική συμπεριφορά, με την υποστήριξη των κορυφαίων συστημάτων ενεργητικής & παθητικής ασφάλειας της Honda.

Με προηγμένες διαδικασίες κατασκευής. Ατσάλι υπερυψηλής αντοχής νέας γενιάς, πρεσαριστό εν θερμώ, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο νέο CR-V, αποτελώντας το 9% του πλαισίου του νέου μοντέλου, αυξάνοντας την αντοχή σε περιοχές που καταπονούνται περισσότερο σε μία σύγκρουση, και παράλληλα μειώνοντας το συνολικό βάρος του πλαισίου.

Η τεχνολογία πίσω από το νέο Honda C-RV που θα σε κάνει να το αγαπήσεις

Δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Η νέα ανάρτηση συμπληρώνει την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος, συμβάλλοντας στην πιο οδηγοκεντρική δυναμική συμπεριφορά στην ιστορία του CR-V. Η οδηγική άνεση βελτιώνεται συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου, με νέο μηχανικό σετάρισμα, συμβατό με όλες τις εδαφικές συνθήκες.

Η τεχνολογία πίσω από το νέο Honda C-RV που θα σε κάνει να το αγαπήσεις - εικόνα 2

Μια συμπαγής πίσω αντιστρεπτική δοκός βελτιώνει τις εισόδους στις στροφές και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ ένα υποπλαίσιο που εδράζεται σε ελαστικά σαϊλενμπλόκ βελτιώνει την ηχομόνωση σε σχέση με το προηγούμενο CR-V. Υδραυλικά σαϊλενμπλόκ ανάρτησης που συνήθως συναντώνται σε οχήματα της πολυτελούς κατηγορίας, τοποθετούνται μπροστά και πίσω, με αποτέλεσμα καλύτερη απομόνωση θορύβων και βελτιωμένο έλεγχο κραδασμών.

Η τεχνολογία πίσω από το νέο Honda C-RV που θα σε κάνει να το αγαπήσεις - εικόνα 3

Τι είναι το Agile Handling Assist και το Real Time AWD. Το Agile Handling Assist (AHA) της Honda τοποθετείται στο CR-V για πρώτη φορά. Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας έχει ρυθμιστεί ειδικά για την Ευρώπη, με γνώμονα τις συνήθεις εδαφικές συνθήκες και τα στυλ οδήγησης. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD με Intelligent Control System™’ – διατίθεται προαιρετικά για το νέο CR-V. Ενημερώσεις λογισμικού στο σύστημα AWD επιτρέπουν την κατανομή μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς όταν χρειάζεται, κυρίως σε ανηφόρα.

Η τεχνολογία πίσω από το νέο Honda C-RV που θα σε κάνει να το αγαπήσεις - εικόνα 4

Τα χαρακτηριστικά ασφάλειας. Η πλατφόρμα του νέου CR-V ενσωματώνει την αποκλειστική, επόμενη γενιά δομής αμαξώματος ACE, που χρησιμοποιεί ένα συνδεδεμένο δίκτυο εμπρός πλαισίων για την απόσβεση και διάχυση της ενέργειας που εκλύεται σε μία μετωπική σύγκρουση. Το σύστημα της Honda έχει σχεδιαστεί με γνώμονα όχι μόνο την ‘αυτοπροστασία’ αλλά και την ελαχιστοποίηση των ζημιών σε άλλα οχήματα σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης μέσω ‘μηχανολογικής συμβατότητας’ που απορροφά την ενέργεια κρούσης και τη διαχέει μέσα από πολλαπλές διαδρομές απόσβεσης φορτίου σε όλο το κλωβό επιβατών του αυτοκινήτου.

Οι πρώτες παραδόσεις του νέου Honda CR-V στην Ευρώπη αναμένονται το φθινόπωρο του 2018, με ένα βενζινοκινητήρα 1.5L VTEC TURBO να διατίθεται από το λανσάρισμα, και υβριδικά μοντέλα να ακολουθούν στις αρχές του 2019.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ 14 Αυγ 2020 | 14:17

Hyperion XP-1 – με κυψέλες υδρογόνου και αυτονομία 1.600+ χλμ. (+video)

Hypercar από την εταιρεία του ελληνοαμερικάνου Angelo Kafantaris

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 14 Αυγ 2020 | 14:17

Συγκρίνουμε: Μini Cooper SE - Peugeot e-208

Δύο προτάσεις που δημιουργήθηκαν για αυτό το περιβάλλον

Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ FERRARI 14 Αυγ 2020 | 14:17

Τριάντα δύο χρόνια χωρίς τον Enzo Ferrari...

Απεβίωσε στις 14 Αυγούστου 1988

ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ 13 Αυγ 2020 | 15:09

Η νέα Porsche Panamera "γράφει" χρόνο 7:29.81 στο Nurburgring (+video)

Κατέκτησε τον τίτλο του ταχύτερου Executive Car

ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 13 Αυγ 2020 | 15:09

GP Ισπανίας: Ταυρομαχία στην Καταλονία

Η Formula 1 συνεχίζει το σερί αγώνων της στην Ευρώπη στην πίστα της Καταλονίας

20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ Α3 12 Αυγ 2020 | 15:31

H Audi αποκαλύπτει τα νέα S3 Sportback και Sedan

Η νέα γενιά των νέων Audi S3 Sportback και Sedan

ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ FASTBACK SALOON ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 12 Αυγ 2020 | 15:31

Ανανέωση για το Kia Stinger

Η KIA ανανεώνει αισθητικά το Stinger

ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 12 Αυγ 2020 | 15:31

Πρεμιέρα για τη νέα Bentley Bentayga Speed

Η Bentley φρεσκάρει και την κορυφαία έκδοσή της

ΔΟΚΙΜΗ 11 Αυγ 2020 | 14:05

Συγκρίνουμε: BMW 118i Auto - Mercedes A200 7G-DCT - VW Golf 1.5 eTSI 150 DSG

Συγκριτικό τεστ BMW 118i Auto, Mercedes A200 7G-DCT και VW Golf 1.5 eTSI 150 DSG

Ο ΘΕΣΜΟΣ «CAR OF THE YEAR» ΣΥΣΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 1964 11 Αυγ 2020 | 14:05

Car Of The Year 1980 - 1989

Τα μοντέλα που τιμήθηκαν με τον τίτλο "Car of The Year" τη δεκαετία του '80

11 Αυγ 2020 | 14:05

Maserati 150 GT - το πανέμορφο spyder

Είναι μια από τις γνησιότερες Maserati στην ιστορία

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ 10 Αυγ 2020 | 14:11

GP 70ης Επετείου – Στο Μικροσκόπιο: Maxterclass

Η επιλογή της Red Bull να εκκινήσειπεράσει ο Verstappenμε τη σκληρή γόμα ήταν καταλυτική για τον αγώνα του