Στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019, η Hyundai παρουσίασε τη limited edition i30 N Project C, μια ελαφρύτερη, χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση του i30 N. Το Project C του πρώτου μοντέλου υψηλών επιδόσεων της μάρκας ενισχύει την εμπειρία του i30 N με την «ελαφρότητα» του και τον ακόμα πιο ευαίσθητο χειρισμό - για περισσότερη ευχαρίστηση των πιο απαιτητικών οδηγών. Είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, 6 χιλ. χαμηλότερο, πιο κοντά στο δρόμο και διαθέτει δυναμικό εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό, που ενθουσιάζει.
Οι μοναδικές προδιαγραφές του i30 N Project C περιλαμβάνουν αρκετά επιμέρους τμήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP). Το εμπρός splitter, ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος, το καπό και το μαρσπιέ με την σήμανση Ν είναι όλα κατασκευασμένα από CFRP, καθιστώντας το μοντέλο όχι μόνο πιο ελαφρύ αλλά και πιο σφιχτό στην άσφαλτο ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Στο μεταξύ, οι αεροδυναμικές πινελιές που διαθέτη ψηλά και χαμηλά το Project C συμβάλλουν επίσης σε μια σαφέστερα πιο γρήγορη, αλλά σταθερή οδήγηση.
Με το i30 N Project C, η Hyundai δεν έκανε συμβιβασμούς προκειμένου να βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις του i30 N. Οι 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ συμμετέχουν σημαντικά στη μείωση του βάρους, όντας 22 κιλά ελαφρύτερες.
Χρησιμοποιώντας CFRP το καπό είναι ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά και τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα, το εμπρός splitter είναι πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης είναι ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt® με CFRP είναι ελαφρύτερα 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα Sabelt προσφέρουν επίσης στον οδηγό και τον συνοδηγό άριστη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων σε μια βελτιωμένη θέση με γνώμονα τις οδηγικές επιδόσεις.
Η ισχύς παραμένει 275 PS και η ροπή υπερβαίνει τα 378 Nm όπως και στο i30 N ενώ το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα του i30 N Project C.
Το i30 N Project C είναι 6 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο και το κέντρου βάρους 8,8 χιλιοστά χαμηλότερα - χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων μεγαλύτερης ακαμψίας μαζί με αμορτισέρ. Παράλληλα, οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Επιπρόσθετα, όλοι οι τρόποι οδήγησης έχουν επαναπρογραμματισθεί ειδικά για το Project C και οι δύο τρόποι οδήγησης Sport και N δίνουν στους οδηγούς μεγαλύτερη άμεση απόκριση και ακόμη πιο fun-to-drive αυτοκίνητο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr