
Υβριδικά αυτοκίνητα υπάρχουν, πλέον, πολλά. Συνήθως όμως είναι πολύ "ευγενικά", πολύ πράσινα και πολύ... politically correct.
Μήπως έχει έρθει η ώρα για κάτι που θα έχει ...ρεύμα σε όλα τα επίπεδα;
Η Infinity, στο πλαίσιο του σχεδίου για “εξηλεκτρισμό” της γκάμας της από το 2021 και μετά, θα αποκαλύψει το νέο πρωτότυπο Project Black S στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάζοντας πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula One, μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα αυτοκίνητο.
Βασισμένο στη σχεδιαστική μελέτη του INFINITI Project Black S του 2017, το νέο υβριδικό ηλεκτρικό πρωτότυπο, απεικονίζει τη δέσμευση της μάρκας για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων υψηλής απόδοσης, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της συμμαχίας των Renault-Nissan-Mitsubishi.
Το Project Black S συνδυάζει κορυφαία διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της INFINITI. Το μοναδικό "σύστημα ανάκτησης ενέργειας" (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 571ps. Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Ο ορισμός "Black S" αντιπροσωπεύει το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης, τις μεγάλες δυνατότητες, την αποτελεσματική αεροδυναμική και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας που προσφέρει η INFINITI.
Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K ('K' σημαίνει 'kinetic') συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου 'H' για 'θερμότητα'), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.







Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr