Υβριδικά αυτοκίνητα υπάρχουν, πλέον, πολλά. Συνήθως όμως είναι πολύ "ευγενικά", πολύ πράσινα και πολύ... politically correct.
Μήπως έχει έρθει η ώρα για κάτι που θα έχει ...ρεύμα σε όλα τα επίπεδα;
Η Infinity, στο πλαίσιο του σχεδίου για “εξηλεκτρισμό” της γκάμας της από το 2021 και μετά, θα αποκαλύψει το νέο πρωτότυπο Project Black S στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάζοντας πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula One, μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα αυτοκίνητο.
Βασισμένο στη σχεδιαστική μελέτη του INFINITI Project Black S του 2017, το νέο υβριδικό ηλεκτρικό πρωτότυπο, απεικονίζει τη δέσμευση της μάρκας για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων υψηλής απόδοσης, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της συμμαχίας των Renault-Nissan-Mitsubishi.
Το Project Black S συνδυάζει κορυφαία διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της INFINITI. Το μοναδικό "σύστημα ανάκτησης ενέργειας" (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 571ps. Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Ο ορισμός "Black S" αντιπροσωπεύει το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης, τις μεγάλες δυνατότητες, την αποτελεσματική αεροδυναμική και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας που προσφέρει η INFINITI.
Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K ('K' σημαίνει 'kinetic') συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου 'H' για 'θερμότητα'), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.