Αν δεν μπορείς να το κατακτήσεις, αγόρασέ το. Μπορεί ακόμη να μοιάζει πολύ μακρινό ως ενδεχόμενο και σίγουρα οι Γερμανοί δεν είναι ανυποψίαστοι, καθώς έχει προηγηθεί η περίπτωση της εταιρείας ρομποτικής Kuka, όμως με αυτά τα πράγματα ποτέ δεν μπορείς να προεξοφλήσεις το μέλλον. Το 2016, η κινεζική Midea εξαγόρασε την γερμανική Kuka και η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση, στάθηκε αρκετή για να προκληθεί πολιτική θύελλα στη Γερμανία. Τώρα κάτι γίνεται με την Mercedes.
Αυτό που ακούγεται ως το επόμενο εφιαλτικό για τους Γερμανούς σενάριο, είναι να αποκτήσουν οι Κινέζοι λόγο στη λήψη αποφάσεων μιας εταιρείας του βεληνεκούς της Mercedes. Φυσικά για ενδεχόμενο εξαγοράς ούτε λόγος, αλλά το γεγονός ότι ο κινεζικός όμιλος BAIC είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος της Mercedes με 9,98% και το αντίστοιχο δικαίωμα ψήφου, είναι ένα στοιχείο που δημιουργεί εύλογο προβληματισμό. Που γίνεται εντονότερος, αν συνυπολογίσει κανείς πως ο πρόεδρος της Geely, Eric Li, κατέχει επιπλέον ποσοστό 9,69% και η Αρχή Επενδύσεων του Κουβέιτ κατέχει άλλο ένα 6,84%.
Διαβάστε την συνέχεια στο Top Gear