Το 150 GT Spyder, που ποτέ δεν πέρασε έστω και σε ολιγάριθμη παραγωγή, είναι μια από τις γνησιότερες Maserati στην ιστορία.
Το 1954 ο Luigi Musso κατέκτησε με μια Maserati A6 GCS το πρωτάθλημα Ιταλίας στην κατηγορία έως δύο λίτρων, ύστερα από μια σειρά πολύ καλών αποτελεσμάτων ως εργοστασιακός οδηγός, μεταξύ των οποίων η νίκη στην κλάση του στο Targa Florio και ο τερματισμός στην τρίτη θέση του εξίσου δημοφιλούς Mille Miglia. Έπειτα από τις επιτυχίες αυτές το αγωνιστικό του τέθηκε προς πώληση, όμως τελικά αυτό δε μπορούσε να γίνει, εξαιτίας ενός προβλήματος που προέκυψε με τον αριθμό πλαισίου. Έτσι, οι άνθρωποι της εταιρείας αποφάσισαν να το αξιοποιήσουν διαφορετικά γδύνοντάς το και επιμηκύνοντας το σασί του, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί μαζί με τα μηχανικά μέρη και το κιβώτιο ταχυτήτων της 250F ως τρίτο πρωτότυπο για την 300S, το πρόγραμμα της οποίας ήταν ήδη σε εξέλιξη. Έχοντας ανταποκριθεί θετικά και σε αυτό το ρόλο, στις αρχές του 1955 αφέθηκε σε μια γωνιά του εργοστασίου, γεμίζοντας σκόνες για τους επόμενους 18 μήνες.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr