X

Mε Fiat 500 D και Lancia Fulvia Series I Coupé Rallye 1.3 στο Τορίνο

Αν κάποιες πόλεις "δικαιούνται" να θεωρούνται κοιτίδες της Αυτοκίνησης, το Τορίνο είναι μια από αυτές.

Γράφει: TheToc team

Αν κάποιες πόλεις "δικαιούνται" να θεωρούνται κοιτίδες της Αυτοκίνησης, το Τορίνο είναι μια από αυτές. Πώς αλλιώς να χαρακτηριστεί άλλωστε ο τόπος που γέννησε κάποια από τα μοντέλα που έμελλε να αποτελέσουν θεμέλια για την εξέλιξη των ειδών;

Το βάθος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ξεφεύγει από τη λογική και δεν μετριάζεται από τη σημερινή της θέση στον παγκόσμιο χάρτη. Άλλωστε, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει, όπως λέγεται, και ποιος μπορεί να παραβλέψει πως οι Ιταλοί μηχανικοί, και δη αυτοί του Τορίνο, ήταν οι πρώτοι που ήδη από το 17ο αιώνα πρωτοπορούσαν στην κατασκευή ιππήλατων αμαξών (με εξελιγμένες αναρτήσεις, που αργότερα "μετουσιώθηκαν" στα γνωστά φύλλα σούστας, με συστήματα φρένων, ακόμη και χειρόφρενο).

Επίσης, αυτοί για πρώτη φορά παρουσίασαν την καμπίνα των επιβατών επικαθήμενη σε μια άμαξα, που πήρε την ονομασία "berlina". Στην Αρσενάλε -επίσης στο Τορίνο- κατασκευαζόταν και ατμοκίνητο αυτοκίνητο ήδη από το 1852, 47 χρόνια πριν η οικογένεια Ανιέλι ιδρύσει τη Fiat - το κομβικότερο ίσως γεγονός στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας.

Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr