
Ενας πλήρως ανανεωμένος κινητήρας diesel 1.6 lt. i-DTEC 120 PS θα πλαισιώσει τη σειρά των κινητήρων του Honda Civic στην Ευρώπη από το Μάρτιο του 2018, προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.
Η Honda προχώρησε σε σημαντικές βελτιώσεις του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων σε πραγματικές συνθήκες. Οι βελτιώσεις απόδοσης στο νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC μεταφράζονται σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 που ξεκινούν από 3,7 l/100 km και 99g/km.
Ο κινητήρας των 1.597cc κυβικών εκατοστών χρησιμοποιεί το ίδιο προηγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου Bosch με πριν, και περιλαμβάνει ένα μικρό, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR χαμηλής πίεσης, εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού.

Ο νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC της Honda είναι επίσης ένας από τους πρώτους που θα δοκιμαστούν επίσημα με τη διαδικασία Real Driving Emission (RDE) για μέτρηση των επιπέδων NOx και εκπομπών σωματιδίων. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει νέο σύστημα NOx Storage Converter με μεγαλύτερους καταλύτες και υψηλότερη περιεκτικότητα ευγενών μετάλλων που αποθηκεύουν οξείδια του αζώτου μέχρι τον κύκλο αναγέννησης. Ενας αισθητήρας αιθάλης ανιχνεύει με ακρίβεια πότε απαιτείται ο κύκλος αναγέννησης, αυξάνοντας την αντοχή της εξάτμισης.
Ο 1.6 i-DTEC αποδίδει 120 PS στις 4.000 rpm και ροπή 300 Nm στις 2.000 rpm, επιταχύνοντας το Civic από 0 στα 100 km/h σε 10,4 δεύτερα.
Τέλος, ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων θα είναι επίσης διαθέσιμο στις επιλογές συστημάτων κίνησης του Civic στα μέσα του 2018.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr