X

Με χειροκίνητο κιβώτιο ο διάδοχος του LFA;

To αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα αντικαταστήσει το LFA, είναι πιθανό να εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, μας λέει το αφεντικό της Lexus, Koji Sato.

Γράφει: TheToc team

Tο Electrified Sports παρουσιάστηκε στο Goodwood Festival of Speed ως concept, με την εξέλιξή του να συνεχίζεται ακόμη. Το μοντέλο που προορίζεται να αποτελέσει τον διάδοχο του LFA, είναι το αντικείμενο της συζήτησης που είχαμε με το αφεντικό της Lexus, Koji Sato, ο οποίος είχε μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα να μας πει. Εκτός από το πότε θα το δούμε στην αγορά.

Είναι βέβαιο πως η εξέλιξη του νέου αμιγώς ηλεκτρικού supercar περιλαμβάνει αρκετές προκλήσεις για τη Lexus. Ενδεικτικά, το μοντέλο που ουσιαστικά θα αντικαταστήσει, το LFA, είχε διπλάσιο κόστος από μια Ferrari 458 Italia. Ο κινητήρας V10 γύριζε στις 9.000 rpm και το αμάξωμά της ήταν από ανθρακονήματα σε ποσοστό 65%. Η Lexus χρειάστηκε να εφεύρει ένα ειδικό μηχάνημα για την κατασκευή του. Λογικό οι LFA που πωλούνται στη δευτερογενή αγορά, να έχουν τιμές που ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο ευρώ.

Περισσότερα στο Top Gear