
Αν οι εκδόσεις επιδόσεων με θερμικούς κινητήρες ήταν μια συναυλία, στην οποία οι εταιρείες καλούνταν να παρουσιάσουν ένα encore πριν αποχωρήσουν οριστικά από τη σκηνή, η CLA 45S θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για την παράσταση του αιώνα.
Σε ένα υποθετικό σενάριο που προφανώς ακούγεται τραβηγμένο, τα τέλη κυκλοφορίας θα μπορούσαν να υπολογίζονται με κριτήριο τα ντεσιμπέλ που παράγει ο κινητήρας ενός αυτοκινήτου. Στο όχι τόσο μακρινό μέλλον, όπου οι δρόμοι θα φιλοξενούν ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων και θορύβου, και οι νομοταγείς πολίτες θα -θεωρούν πως- έχουν ισχυρές δόσεις οικολογικής συνείδησης, μοντέλα όπως η CLA45S θα έπρεπε να ρίχνονται στην πυρά. Η υπόθεση αφορά σε ένα προφανώς δυστοπικό μέλλον, στο οποίο θα έχει γίνει reset σε όλα όσα είχες μάθει να εκτιμάς σε ένα αυτοκίνητο.
Τις εποχές που η υψηλότερη αναλογία ίππων/λίτρο κινητήρα ήταν αποκλειστική υπόθεση της Honda, ήξερες τι να περιμένεις. Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες VTEC γύριζαν στις 8.000 rpm, ο ήχος τους ήταν έντονος και με εξαιρετική χροιά και το κιβώτιο ταχυτήτων που τους συνόδευε ήταν αποκλειστικά χειροκίνητο. Μετά; Μετά ήρθαν οι TSI και το DSG και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Αυτοκίνητα όπως η CLA 45S επιχειρούν να αντλήσουν τα καλύτερα από κάθε κόσμο. Το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα αυτή την επιλογή.
Mercedes AMG CLA 45S
Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η CLA είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Ιδανικό για τις μετακινήσεις της, τουλάχιστον για όσο χρονικό διάστημα δεν χρειάζεται να φιλοξενηθούν στις πίσω θέσεις άτομα μεγάλου αναστήματος. Αν η έννοια της πανδημίας θα μπορούσε να αφορά και σε αυτοκίνητα, τότε θα μιλούσαμε σίγουρα για τον ιό της έντονης κλίσης οροφής που έχει εξαπλωθεί στο σύνολο των κατηγοριών της αγοράς. Συμπτώματά του, οι περιορισμένοι χώροι και η μειωμένη ορατότητα, όμως σε αντίθεση με τους ιούς που προσβάλλουν τους ανθρώπους, εδώ υπάρχουν και θετικά. Κυριότερο όλων, η εμφάνιση που είναι σαφώς πιο δυναμική.
Η CLA 45S όμως, δεν αρκείται μόνο στο coupe αμάξωμα για να συγκεντρώσει πάνω της τα βλέμματα. Το τμήμα της AMG φρόντισε να καταστήσει σαφές ακόμη και στον αδαή, πως αυτή δεν είναι μια συμβατική CLA. Για την ακρίβεια, δεν είναι καν μια συμβατική AMG. Είναι η κορυφαία των κορυφαίων, πάντοτε στον συγκεκριμένο τύπο αμαξώματος. Η επιβλητική μάσκα, οι τεράστιοι διάτρητοι δίσκοι με τις κόκκινες δαγκάνες, η διακριτική αεροτομή και ο διαχύτης με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, συνθέτουν την συμφωνία της διαφορετικότητας, με highlight τον ισχυρότερο 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα παραγωγής.
Διαβάστε περισσότερα στο Top Gear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr