
Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας BMW M2 Coupe, η BMW παρουσίασε μία ψηφιακή καμπάνια.
Πρωταγωνιστές της ταινίας “Eyes on Gigi” είναι η νέα BMW M2 Coupé και η Αμερικανίδα Gigi Hadid, διάσημη στο χώρο της πασαρέλας, στην πρώτη της εμφάνιση σε διαφήμιση αυτοκινήτου.
Οι ομορφιά και οι επιδόσεις της νέας BMW M2 Coupe αλλά και η αισθησιακή ομορφιά και έμφυτη κομψότητα της γοητευτικής Gigi Hadid ενέπνευσαν το διάσημο κινηματογραφικό παραγωγό και σεναριογράφο Marc Forster να δημιουργήσει κάτι πολύ ασυνήθιστο. Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες όπως “James Bond – Quantum of Solace”, “Monster’s Ball” και “World War Z”.

Στην ψηφιακή καμπάνια η BMW M2 Coupe καλεί τους θεατές να παίξουν ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι ‘παραπλάνησης’: Ξεκινώντας, η Gigi Hadid μπαίνει σε μία από τις τρεις παρκαρισμένες BMW M2 Coupé. Από εκεί και μετά, ο θεατής δεν πρέπει να χάσει από τα μάτια του τη Gigi και τη BMW M2 Coupé στην οποία μπήκε.

Την επόμενη στιγμή, δύο ακόμα BMW M2 Coupe μπαίνουν στο παιχνίδι και μία καταιγιστική χορογραφία ξεκινά – κάνοντας την παρακολούθηση σχεδόν ακατόρθωτη.
Στο τέλος και οι πέντε M2 Coupe ακινητοποιούνται και ο θεατής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποια από όλες βρίσκεται η Gigi Hadid.
Το θεαματικό ‘one-shot’ stunt γυρίστηκε σε ένα αεροδρόμιο στην Έρημο Mojave της Καλιφόρνια, υπό της οδηγίες του οσκαρικού κάμεραμαν Mauro Fiore (“Avatar”, “The Equalizer”). Η διαδραστική έκβαση του παιχνιδιού ολοκληρώνεται στον ειδικό ιστότοπο EyesOnGigi.com, όπου ο θεατής μπορεί να παρακολουθήσει την επική χορογραφία από προοπτική 360 μοιρών.
Ζήσε το στο: http://www.eyesongigi.com/
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr