Ωραία πόλη η Θεσσαλονίκη! Και η πλατεία Αριστοτέλους και η λεωφόρος Νίκης, ο παράδεισος του καταπιεσμένου Αθηναίου, που πάντα θα θέλει να πίνει τον καφέ του όπως οι Θεσσαλονικείς: με τις ώρες, στα πολύβουα κοσμικά καφέ και θέα στον Θερμαϊκό με τα δεκάδες πλοία να προσεγγίζουν το λιμάνι του! Όσο όμως... χαλαρρρά και να θέλουμε να αράξουμε, έχουμε μπροστά μας τον.. παράδεισο των Σαλονικιών που μας περιμένει, τη Χαλκιδική και τώρα πια, είναι λίγα τα χιλιόμετρα που μας χωρίζουν από τη μαγεία. Φύγαμε λοιπόν!
Δασκαλόπουλος: Τι φύγαμε; Πρέπει να φορτώσουμε στο X-Trail τις τριανταδύο βαλίτσες σου Ρένια μου και τα ελάχιστα που κουβαλάω εγώ…
Τσιτσιμπίκου: Ελάχιστα; Πρώτη φορά βλέπω άνθρωπο να κουβαλάει ειδικό σακβουαγιάζ αποκλειστικά με ηλεκτρονικά!
Δασκαλόπουλος: Κι’εγώ πρώτη φορά (μετά το 2009) βλέπω άνθρωπο να κουβαλάει CD αλλά δεν το κάνω θέμα! Κι αν θέλεις να ξέρεις, όλα αυτά που σε εσένα απλά φαίνονται καλώδια, είναι για τη δουλειά! Και τέλος πάντων, το Nissan X-Trail έχει τόσο χώρο για να μεταφέρει όχι μόνο τις δικές σου βαλίτσες αλλά και άλλες δέκα σαν τις δικές μου. Με 550 λίτρα χώρου αποσκευών με όλα τα καθίσματα στη θέση τους χωράει τα πάντα. Τώρα που είμαστε και δύο; Κάνουμε και μετακόμιση! Α! και μην ξεχάσω, αν σε ενοχλεί η βαλίτσα με τα φωτογραφικά, τα κομπιούτερ τα ηχεία και τον προτζέκτορα, μπορώ να τα βγάλω και να τα τοποθετήσω στο ειδικό ράφι που υπάρχει στο πορτ μπαγκάζ του Nissan X-Trail το οποίο χωρίζει τον χώρο αποσκευών και τοποθετείται και σε διαφορετικά ύψη για να μην πιέζονται οι αποσκευές μεταξύ τους!
Τσιτσιμπίκου: Κάνε ότι θες!
Μία ώρα αργότερα, και αφού ο Δασκαλόπουλος δοκίμασε 38 διαφορετικές θέσεις για την τακτοποίηση των προσωπικών του ηλεκτρικών αντικειμένων λες και ήταν σπίτι του –μόνο κανένα πίνακα ζωγραφικής δεν κρέμασε στο δύσμοιρο το X-Trail …ξεκινάμε.
Η διαδρομή είναι εύκολη, άνετη και κλασσική. Θα αφήσουμε πίσω μας γρήγορα την Καλαμαριά, τη Μίκρα με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και την Επανομή και θα κινηθούμε προς το νότο, εκεί που λίγο πριν τη Νέα Καλλικράτεια, θ' αρχίσει το «ψηστήρι»: δεν κάνουμε μια μικρή παράκαμψη, προς το βορρά, στις παρυφές του Χολομώντα να επισκεφτούμε το Προϊστορικό σπήλαιο των Πετραλώνων, για να δούμε το σπήλαιο όπου ανακαλύφθηκε το κρανίο του «Αρχανθρώπου των Πετραλώνων», του προγόνου του Homo Sapiens;
Τσιτσιμπίκου: Δε μου λες …βενζίνη θα βάλουμε ποτέ;
Δασκαλόπουλος: Δεν είναι βενζινοκίνητο παιδί μου! Diesel είναι!
Τσιτσιμπίκου: Ωραία… και τα diesel δεν θέλουν καύσιμο;
Δασκαλόπουλος: Το συγκεκριμένο Ρένια νομίζω ότι θα αργήσει να μας «ζητήσει». Με κινητήρα πετρελαίου 1.6 λίτρων και 320Nm ροπής αλλά και με το αυτόματο κιβώτιο CVT, καίει μόλις 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στο ταξίδι και…
Τσιτσιμπίκου: Σε παρακαλώ, Χριστιανέ μου, μη με πρήζεις με τα τεχνικά. Θες καύσιμο;
Δασκαλόπουλος: Τα ξαναλέμε σε δυο τρεις ημέρες…
Ξαναβγαίνοντας στο δρόμο για την Κασσάνδρα, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής – και πριν ακόμα μπούμε για τα καλά στη χερσόνησο - πιάνουμε «παραλία» και προσπερνάμε παραθαλάσσια χωριουδάκια με αξιόλογη τουριστική υποδομή και φυσικά – το ζητούμενο – πολύ καλές παραλίες: Σωζόπολη, Ν. Πλάγια, Φλογητά, Ν. Μουδανιά, μέχρι να φτάσουμε στη Νέα Ποτίδαια με την περιβόητη διώρυγα που η ιστορία λέει ότι άνοιξε ο Κάσσανδρος (ναι, ο γνωστός, που ίδρυσε και τη Θεσσαλονίκη) για να διευκολύνει τη ναυσιπλοΐα! Μα κάτσε να δούμε λίγο και τα αρχαία τείχηηηηη....
Ο Δασκαλόπουλος έχει ξεφύγει εντελώς και έχει ξεχάσει ότι κάνουμε τουριστική διαδρομή.
Τσιτσιμπίκου: Να ΔΟΥΜΕ τα τείχη σου είπα παιδί μου όχι να καρφωθούμε πάνω τους!
Δασκαλόπουλος: Χαλάρωσε και κρατήσου! Δεν υπάρχει περίπτωση να πέσουμε στα τείχη. Ούτως ή άλλως και να θέλαμε, το Nissan X-Trail θα διαφωνούσε και θα φρέναρε μόνο του! Θα σου εξηγήσω τώρα αμέσως πως γίνεται αυτό… Το σύστημα Front Collision Avoidance που έχει το X-Trail συνεργάζεται με δεκάδες άλλα υποσυστήματα και φροντίζει ώστε….
Μα τι κάνεις; Γιατί κατέβηκες; Που πας;
Τσιτσιμπίκου: Για μπάνιο! @$#!!!!
Εχοντας γλυτώσει –για λίγο- από τη τεχνική ανάλυση του Δασκαλόπουλου φτάνουμε ευτυχώς στην Νέα Φώκαια, άλλη μια παραθαλάσσια κωμόπολη που ιδρύθηκε από τους πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής κι εδώ αποφασίζουμε να αφήσουμε προσωρινά τον Τορωναίο κόλπο και να διασχίσουμε κάθετα τον ορεινό όγκο και να βρεθούμε απ' την απέναντι «έξω» πλευρά του ποδιού, στη Σάνη, και να κατηφορίσουμε.
Δεν είναι που η Σάνη διαθέτει πολυτελείς ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις: αυτό που μας τραβάει είναι η διαδρομή μέσα από τα πυκνά πευκοδάση που σε «ρίχνουν» σε πανέμορφες ακρογιαλιές, όπως της Σάνης και της Κύψας. Δεν έχουμε το χρόνο να δούμε το ηλιοβασίλεμα και έτσι θ' ανεβούμε προς τη μεσόγεια Κασσάνδρεια, για να μας ξαναβγάλει η διαδρομή διαδοχικά στη Σίβηρη και την φανταστική αμμουδερή παραλία της, τη μεσόγεια Φούρκα και τη Σκάλα της, το επίνειο δηλαδή που μαζεύει όλο τον κόσμο στα beach bar – όλα υπό την σκέπη των πεύκων που δεν μας εγκαταλείπουν καθόλου! Να θυμίσω εδώ ότι εκτός από την γραφική, παραδοσιακή Φούρκα, καλά θα είναι να περάσουμε από το χωριουδάκι Κασσανδρηνό, που φημίζεται για τις ταβέρνες με το κυνήγι και τα ψητά της ώρας! Τι εννοείς, τραβάς χειρόφρενο;
Δασκαλόπουλος: Δεν θα φάμε;
Τσιτσιμπίκου: τίποτε άλλο δεν έχεις στο μυαλό σου;
Δασκαλόπουλος: Αυτή τι στιγμή όχι!
Από δω και κάτω η διαδρομή τα 'χει όλα: παραθαλάσσια χωριά -Ποσείδι, Μόλα Καλύβα, Νέα Σκιώνη, Λουτρά Αγίας Παρασκευής- αδιάκοπες δαντελωτές παραλίες – Ανέμη, Άγιος Ιωάννης, Παναγία Φανερωμένη, 'Άγιος Γεώργιος – κόσμο, φασαρία, υποδομές, διασκέδαση, χαρά, μα κάτσε λίγο να χαζέψουμε και να χορέψουμε....
Δασκαλόπουλος: Δε σταματάμε! Τα είδαμε, ωραία είναι. Πάμε να φύγουμε!
Τσιτσιμπίκου: Καλά παιδί μου δεν θα κάνουμε έξοδο;
Δασκαλόπουλος: Όχι! Θα δούμε πόσο καλά πάει στις στροφές που είναι μπροστά μας!
Ας είναι: Κάνω πάλι τα στραβά μάτια και ξεκινάμε. Θα κινηθούμε πάλι μεσόγεια, σε μια διαδρομή με εντυπωσιακές εναλλαγές, προς το Παλιούρι που είναι στη μύτη – ουσιαστικά το τελευταίο χωριό της χερσονήσου της Κασσάνδρας, περικυκλωμένο από φανταστικές δαντελωτές παραλίες και, να κι ένα μυστικό, μια πανέμορφη λιμνοθάλασσα που αξίζει να δεις από κοντά, τον Γλαρόκαβο.
Δασκαλόπουλος: Κοίτα τι ωραία που μπαίνει στις στροφεεεεεεεεεες !!!!
Τσιτσιμπίκου: Δασκαλόπουλεεεεεεεεεεεε !!!!!!
(...συνεχίζεται)
Καταπίνει χιλιόμετρα. Το Νέο Nissan X-Trail με κατανάλωση κάτω από 5 χιλιόμετρα σε εθνική, για την ακρίβεια 4.7 λίτρα diesel /100χλμ., μπορεί να ξεπεράσει με άνεση τα 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας
Δύο πέντε ή επτά άτομα. Ολοι θα κάτσουν άνετα και το κυριότερο, λόγω του έξυπνου σχεδιασμού, που ανασηκώνει ελαφρά κάθε σειρά καθισμάτων σε σχέση με την μπροστινή, όλοι θα έχουν ελεύθερη θέα προς τα εμπρός
Πολυτελέστατη αίσθηση στο εσωτερικό. Το νέο Nissan X-Trail μοιάζει πολύ ακριβότερο από ότι είναι στην πραγματικότητα
Ακόμα και οι δύο τελευταίοι επιβάτες έχουν υπέροχη θέα προς τα εμπρός
Ρίχνοντας τα καθίσματα ο χώρος αποσκευών αυξάνεται εντυπωσιακά
Οι στροφές δεν τρομάζουν το Nissan Xtrail παρά τον όγκο του
Το αυτόματο κιβώτιο CVT κάνει τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη
Οι λύσεις για το διαχωρισμό των αποσκευών στο πόρτ μπαγκάζ είναι πολλαπλές
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr