Τα νέα επαγγελματικά οχήματα Ford Transit και Transit Custom έρχονται με τον ολοκαίνουργιο, προηγμένο 2λιτρο Ford EcoBlue diesel και υπόσχονται απόδοση και οικονομία.
Ο κινητήρας επόμενης γενιάς Ford EcoBlue που δημιουργήθηκε από λευκή κόλλα χαρτιού αυξάνει την απόδοση μέχρι 13% συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2L TDCi, με εκπομπές CO2 από 157 g/km,* και βελτιώνει σημαντικά τη ροπή στις χαμηλές στροφές και την ελαστικότητα. Ο νέος κινητήρας θα προσφέρει επίσης μεταβλητά διαστήματα σέρβις έως 2 ετών/60.000 χλμ. για τα Transit και Transit Custom.
Ο νέος 2λιτρος Ford EcoBlue diesel φιλοσοφίας downsizing έχει σχεδιαστεί για να πληροί τα αυστηρά πρότυπα αντοχής επαγγελματικών οχημάτων Ford - κάτι εξασφαλισμένο με δοκιμές αντοχής που αντιστοιχούν σε 5,5 εκατομμύρια χλμ., συμπεριλαμβανομένων 400.000 χλμ. δοκιμών στα χέρια πραγματικών πελατών Transit.
Πέρα από τη γκάμα των νέων κινητήρων, τα Transit και Transit Custom διατίθενται τώρα για παραγγελία με προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού όπως το Σύστημα Προστασίας από Πλευρικούς Ανέμους (Side Wind Stabilisation) και το Σύστημα Υποβοήθησης Αποφυγής Σύγκρουσης με Αναγνώριση Πεζών (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection).
Από τα τέλη του 2016, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν ένα εξάρι αυτόματο κιβώτιο αντί του χειροκίνητου και ένα νέο σύστημα πίσω αερανάρτησης με τα μοντέλα Transit Custom Kombi.
Για τα Transit και Transit Custom, ο κινητήρας 2.0L Ford EcoBlue διατίθεται σε εκδόσεις 105 PS, 130 PS και 170 PS, κάθε μία από τις οποίες προσφέρει αυξημένη ισχύ και ροπή συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2.L. Η βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές – 20% επιπλέον στις 1.250 rpm – μεταφράζεται σε καλύτερη ελαστικότητα και απόκριση στην καθημερινή οδήγηση.
Το μειωμένο λειτουργικό κόστος υποστηρίζεται από μία αισθητά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Τα μοντέλα Transit που είναι εφοδιασμένα με το Auto-Start-Stop πετυχαίνουν εκπομπές CO2 από 174 g/km και μέση κατανάλωση από 6,6 l/100 km – 10% λιγότερο από το αντίστοιχο απερχόμενο μοντέλο.