Νέα Skoda Fabia R5 evo: Πώς θα την αναγνωρίζετε όπου και αν τη δείτε

Πέρα από τις τεχνικές και μηχανολογικές αναβαθμίσεις, υπάρχουν πολλές οπτικές διαφορές που ξεχωρίζουν το νέο μοντέλο από την προηγούμενη έκδοση

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Νέα Skoda Fabia R5 evo: Πώς θα την αναγνωρίζετε όπου και αν τη δείτε

Το πρωτάθλημα της WRC 2 Pro για το 2019 έχει ήδη περάσει στο δεύτερο μισό του, με τη SKODA Motorsport να βρίσκεται στην 1η θέση στους κατασκευαστές μαζί με τη Ford. Την ίδια στιγμή ο Kalle Rovanperä, οδηγός της SKODA, προηγείται στο αντίστοιχο πρωτάθλημα των οδηγών, με σημαντική διαφορά.

Στους δύο τελευταίους αγώνες έκανε την εμφάνισή της η νέα SKODA Fabia R5 evo, κατακτώντας ισάριθμες νίκες στα χέρια του νεαρού Φινλανδού, με τη 2η θέση μάλιστα να καταλήγει στον έτερο οδηγό της ομάδας, Jan Kopecky!

Τι διαφορετικό έχει όμως αυτή η κυρίαρχη Fabia από το προηγούμενο μοντέλο και πώς θα την ξεχωρίσει ο παρατηρητικός φίλος του σπορ;

Νέα Skoda Fabia R5 evo: Πώς θα την αναγνωρίζετε όπου και αν τη δείτε

Νέα εμφάνιση - Η νέα SKODA Fabia R5 evo ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από την εμφάνιση του ανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα. Η κύρια διαφορά είναι οι νέοι, μικρότεροι προβολείς με λωρίδα LED στο κάτω μέρος και με ευθύγραμμο το κάτω άκρο. Η μάσκα του ψυγείου είναι επίσης διαφορετική, με μια έντονη γωνία να έχει προστεθεί στις πλευρές της. Μια άλλη αλλαγή είναι το σχήμα των πλαϊνών του προφυλακτήρα, με χαμηλότερο και πιο αεροδυναμικό άκρο, περίπου στο μισό του ύψους του. Το προηγούμενο αυτοκίνητο είχε αυτό το χαρακτηριστικό τοποθετημένο στην κορυφή του προφυλακτήρα.

Ευρεία παρουσία ανθρακονημάτων - Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη αρκετών εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Στη Fabia R5 evo τα φτερά της πίσω αεροτομής είναι από ανθρακόνημα, όπως επίσης τα καλύμματα των καθρεπτών αλλά και οι δύο αεραγωγοί στο καπό.

Νέα Skoda Fabia R5 evo: Πώς θα την αναγνωρίζετε όπου και αν τη δείτε - εικόνα 2

Διαφορετικός πίσω προφυλακτήρας και εξάτμιση - Από πίσω, η νέα Fabia R5 evo αναγνωρίζεται από το τροποποιημένο σχήμα του κάτω μέρους του πίσω προφυλακτήρα. Μεταξύ των μαύρων και βαμμένων τμημάτων υπάρχει έντονη πτυχή. Η απόληξη της εξάτμισης είναι και πάλι τοποθετημένη στη μέση, αλλά τώρα είναι κυρτή προς τα κάτω, ενώ στην προηγούμενη SKODA Fabia R5 ήταν σε οριζόντια θέση.

Νέες δαγκάνες φρένων - Οι έμπειροι φίλοι των αγώνων θα παρατηρήσουν τις νέες δαγκάνες φρένων, ιδιαίτερα εμφανή αλλαγή στην ασφάλτινη έκδοση. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο χρησιμοποιούσε Brembo με ένα κόκκινο λογότυπο, στη νέα Fabia R5 evo έχουν αντικατασταθεί με αυτά της Alcon, με το λευκό λογότυπο του κατασκευαστή.

Νέα Skoda Fabia R5 evo: Πώς θα την αναγνωρίζετε όπου και αν τη δείτε - εικόνα 3

Πάνελ πόρτας - Διαφορετικά είναι και τα πάνελ των θυρών – αξίζει να τα παρατηρήσει κάποιος σε ένα service park. Στη νέα Fabia R5 evo, είναι μαύρα από πλαστικό υλικό ενώ στο παλαιό μοντέλο ήταν από ανθρακόνημα. Επίσης, στη δεξιά πλευρά, ακριβώς δίπλα στην υφασμάτινη λαβή της πόρτας, υπάρχει ένα στοιχείο ασφαλείας από γκρι αφρώδες υλικό το οποίο χρησιμοποιείται για να αποσβένει τα πλευρικά χτυπήματα.

Νέα Skoda Fabia R5 evo: Πώς θα την αναγνωρίζετε όπου και αν τη δείτε - εικόνα 4

Και επειδή τελικά τις νίκες φέρνουν μάλλον οι μηχανολογικές διαφοροποιήσεις, η νέα Fabia R5 evo διαθέτει αυξημένη κατά 2kW ισχύ η οποία μάλιστα περνάει καλύτερα στο δρόμο λόγω αλλαγών στο κιβώτιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα, αυξημένη διαδρομή ανάρτησης κατά 30 χιλιοστά μπρος-πίσω, χαμηλότερο κέντρο βάρους, καλύτερο ψυγείο, ηλεκτρική αντλία νερού και πιο αποτελεσματική λίπανση χάρη σε επίσης νέα αντλία, νέα γρανάζια για πιο γρήγορο τιμόνι και επανασχεδιασμένο χειρόφρενο για καλύτερο έλεγχο. Παράλληλα, το αυτοκίνητο έχει γίνει ακόμα πιο στιβαρό χάρη σε ενισχύσεις σε διάφορα σημεία του αμαξώματος.

Δείτε όλες τις διαφορές με τα απερχόμενο και το νέο μοντέλο δίπλα-δίπλα

Δεξια η νέα SKODA Fabia R5 evo
Δεξια η νέα SKODA Fabia R5 evo

αριστερά η νέα SKODA Fabia R5 evo
αριστερά η νέα SKODA Fabia R5 evo

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ 23 Οκτ 2020 | 12:26

Euro NCAP: Πέντε αστέρια για το ηλεκτρικό VW ID.3 [βίντεο]

Το ηλεκτρικό VW ID.3 απέσπασε την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων.

ΤΩΝ 700 ΙΠΠΩΝ 23 Οκτ 2020 | 12:17

Τρίτη plug-in υβριδική έκδοση για τη νέα Porsche Panamera

Δύο μήνες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας Panamera, η Porsche παρουσιάζει σήμερα την τρίτη κατά σειρά plug-in υβριδική έκδοση.

ΓΙΑ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ 23 Οκτ 2020 | 12:13

Πρεμιέρα για το νέο Fiat 500 Electric 3+1

Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει την τρίτη έκδοχη του μοντέλου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ 22 Οκτ 2020 | 13:51
FORMULA 1 21 Οκτ 2020 | 17:30

GP Πορτογαλίας: Bemvindo a Portimão!

Επιστροφή στην Πορτογαλία μετά από 24 χρόνια για την Formula 1

ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 21 Οκτ 2020 | 17:29

Νέο Hyundai i20 N με 204 ίππους [Βίντεο]

Η γκάμα των εκδόσεων Ν της Hyundai αποκτά ένα ακόμα επίλεκτο μέλος

ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 21 Οκτ 2020 | 17:29

Η Skoda ανακοινώνει τις τιμές του ηλεκτρικού Enyaq iV στην Ελλάδα

Πως διαμορφώνονται οι τιμές μετά την επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά"

ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ BMW ALPINA 21 Οκτ 2020 | 14:45

H ΒΜW ALPINA B3 τιμήθηκε με το τίτλο "Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021" στην κατηγορία "Performance"

"Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021" στην κατηγορία "Performance" η ΒΜW ALPINA B3

ΤΗΣ SSC NORTH AMERICA 20 Οκτ 2020 | 13:23

To SSC Tuatara είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής "πιάνοντας" τα 508,73 χλμ./ώρα

Παραλαμβάνονει τη σκυτάλη από την Agera RS της σουηδικής Koenigsegg.

Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ CITROEN C3 20 Οκτ 2020 | 13:17

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 1.5 BlueHDI 100

Το πετρελαιοκίνητο αδελφάκι του, Citroen C3 1.5 Blue HDI 100, έρχεται να προσφέρει μια εναλλακτική με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 20 Οκτ 2020 | 13:12

Hyundai i20: Το οδηγούμε στην Ελλάδα

Το νέο i20 αποτελεί την τρίτη γενιά του επιτυχημένου μοντέλου της Ηyundai.

245 ΙΠΠΟΙ 16 Οκτ 2020 | 13:30

Αυτό είναι το νέο VW Golf GTI Clubsport

Το νέο VW Golf GTI Clubsport προσφέρει περισσότερη πρόσφυση στις στροφές.

ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ 16 Οκτ 2020 | 13:19

Πρεμιέρα για το Renault Megane eVision

Το Megane eVision που παρουσιάστηκε διαδικτυακά είναι ένα δυναμικό hatchback.