Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro plug-in με 367 ίπους

Με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 40 χιλιομέτρων, ταχύτητα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση έως 135 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση 2,4-2,1 λ./100 χλμ.

neo-audi-q5-55-tfsi-e-quattro-plug-in-me-367-ipous
|
SHARE THIS
0
SHARES

Το καλοκαίρι θα ανοίξουν στην Ελλάδα οι παραγγελίες για το Audi Q5 55 TFSI e quattro με δίλιτρο κινητήρα TFSI και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, συνδυασμένης απόδοσης 367 ίππων,  με μέση συνδυασμένη κατανάλωση 2,4 - 2,1 λίτρα/100 χλμ. και μέση εκπομπή CO2 53– 46 γρ./χλμ., με την ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου να ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP.

 

Το σύστημα πρόωσης συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο 2.0 TFSI απόδοσης 252 ίππων και 370 Nm ροπής με έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Ο «σύγχρονος» ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη έχει μέγιστη τιμή ισχύος 105 kW και μέγιστη ροπή 350 Nm. Μαζί με τον συμπλέκτη είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο, επτά σχέσεων κιβώτιο S-tronic, για τη μεταφορά ισχύος στο σύστημα τετρακίνησης quattro μέσω τεχνολογίας ultra.

Η συνδυασμένη, ροπή των 500 Nm εμφανίζεται μόλις από τις 1.250 σ.α.λ. με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να είναι μόλις 5,3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 239 χλμ./ώρα ενώ η τελική ταχύτητα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση αγγίζει τα 135 χλμ./ώρα, αρκετή ακόμη και για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.

 

Το Q5 55 TFSI e quattro σηματοδοτεί την πρώτη φορά που το βέλτιστο σε απόδοση σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας ultra συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η έξυπνη διαχείριση του συστήματος μετάδοσης λαμβάνει συνεχώς δεδομένα για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και το οδηγικό στιλ, με αποτέλεσμα η τετρακίνηση quattro να είναι πάντα έτοιμη σε κάθε περίσταση. Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και ικανοποιητικής πρόσφυσης η μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς απενεργοποιείται. Ανά πάσα στιγμή και όποτε χρειαστεί η τετρακίνηση η ενεργοποίηση είναι ακαριαία, ενώ μέσω του Audi drive select ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει όχι μόνο την λειτουργία του κινητήρα αλλά και αυτήν της τετρακίνησης.

 

Το Audi Q5 55 TFSI e quattro συνδυάζει κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων στα αστικά κέντρα και σπορ επιδόσεις στις μακρινές αποστάσεις. Ο προγνωστικός βοηθός απόδοσης (Predictive Efficiency Assistant - PEA) προσαρμόζει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την μορφολογία της διαδρομής και τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης και παράλληλα ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μέσω της κάμερας και του ραντάρ. Ανάλογα με την περίσταση και τις συνθήκες, το σύστημα μπορεί να προγνώσει την πλήρη αποδέσμευση του κινητήρα και την ανάκτηση ενέργειας κατά την ελεύθερη κύλιση μετατρέποντας την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική.

Το Audi Q5 55 TFSI e quattro είναι συμβατό με το σύστημα φόρτισης Compact και ένα καλώδιο τύπου Mode 3 με βύσμα Type 2 για φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς. Μία πλήρης φόρτιση σε βιομηχανική έξοδο 400 V/16 A διαρκεί μόλις 2,5 ώρες, ενώ ο ενσωματωμένος φορτιστής φορτίζει την μπαταρία σε υποδοχή 220 V σε περίπου 6 ώρες.

Οι παραγγελίες για το Audi Q5 55 TFSI e quattro στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού.

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook