
Ηταν να μην αρχίσει η Citroen με το C4 Cactus. Ξαφνικά η δημιουργικότητα χτύπησε κόκκινο και η τρέλα του άρχισε να «κολλάει» και τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας.

Παράδειγμα; Το νέο C3 που ως μικρό αδερφάκι, παίρνει αρκετά στοιχεία του δημοφιλούς Cactus, ακυρώνει ορισμένα άλλα για να γίνει πιο mainstream και προσφέρει στο segment B ένα μοντέλο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο σε κανέναν τομέα!
Για το εξωτερικό δεν χρειάζεται να πούμε κάτι. Οι αναφορές στο cactus είναι εμφανείς παντού, από το σχέδιο μέχρι τα airbumps στις πόρτες για να προστατεύουν το μέταλλο από τα μικροχτυπήματα, ενώ τα φωτιστικά σώματα εμπρός αντλούν την έμπνευσή τους από το Picasso και τα πίσω έχουν κάτι από DS.

Είναι πιο άνετο, πιο σπορ και πιο χαμηλό από το παλιό μοντέλο και αν θέλουμε να πιάσουμε το νόημα του τι έκανε η Citroen με το μικρό της μοντέλο ο μόνος παραλληλισμός που μας έρχεται στο μυαλό είναι ένα αντίστοιχο άλμα με αυτό που η Mercedes έκανε με την προηγούμενη και τη νέα A Class.

Στο εσωτερικό, το C3 αρχίζει να διαφοροποιείται σημαντικότερα από το cactus, με την μεγάλη κεντρική οθόνη αφής να έχει κατέβει λίγο χαμηλότερα για να ενσωματωθεί στο ταμπλό και περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου αλλά και τη διαχείριση σύνδεσης κινητών με CarPlay και Android Auto. Τα όργανα είναι αναλογικά και εκεί που τα έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι οδηγοί, ενώ ένα μεγάλο δώρο της Citroen στους οδηγούς είναι η προσθήκη δύο full size ποτηροθηκών στη βάση της κονσόλας.

Το σαλόνι του C3, που προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, έχει όμως και άλλο ένα κρυφό άσο στο μανίκι. O κεντρικός καθρέπτης έχει ενσωματωμένη κάμερα που «κοιτάει» μπροστά με 120 μοίρες θέαση και κάνει εγγραφή είτε για να την μοιραστείτε στα social media με τους φίλους σας είτε για έχετε αποδείξεις σε ένα τρακάρισμα, έξ’από δω! Το σύστημα καταγραφει τη θέση του οχήματος μέσω GPS, έχει μνήμη 16GB και επιτρέπει τη λήψη φωτογραφιών με το πάτημα ενός κουμπιού αλλά και βίντεο 20 δευτερολέπτων τα οποία ο οδηγός μπορεί να «ανεβάσει» όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο.

To νέο C3 θα κινείται από τους γνωστούς κινητήρες της Citroen, μεταξύ των οποίων τον βενζινοκινητήρα PureTech του 1.0L σε αποδόσεις 68, 82 και 110 ίππων και τον diesel BlueHDi σε αποδόσεις 75 και 100 ίππων.

Με όλα τα παραπάνω αλλά και αρκετά συστήματα που εξασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών, το νέο C3 μοιάζει να είναι ένα εντυπωσιακό πακέτο στη μικρή κατηγορία και το μόνο που μένει να μάθουμε σε λίγους μήνες είναι η τιμή του για την ελληνική αγορά.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr