X

Νέο VW Polo: Ολα αλλάζουν με στόχο την πρωτιά στην κατηγορία

Εξοπλισμένο σαν …αστακός, με εντυπωσιακή εμφάνιση και κινητήρες για κάθε γούστο, το νέο γερμανικό μικρό επανακάμπτει στην αγορά για να βάλει με τους μνηστήρες

Το νέο VW Polo, η 6 γενιά αυτού του δημοφιλούς μοντέλου που έχει εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, μόλις παρουσιάστηκε και για μία ακόμη φορά θέλει να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία.

Για να το καταφέρει, χρησιμοποίησε τη νέα πλατφόρμα MQB του γκρουπ, μεγάλωσε προς κάθε κατεύθυνση, εκτός από το ύψος, εξοπλίστηκε με δεκάδες συστήματα ασφαλείας, κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου και τεχνολογικές λύσεις που θα αρέσουν στους λάτρεις του Infotainment.

Η εικόνα του είναι σαφώς «Polo» και το μοντέλο παραμένει απόλυτα αναγνωρίσιμο ως απόγονος μία μεγάλης δυναστείας. Εχει όμως πολλές αλλαγές.

Εγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (351 λίτρα). Οι διαστάσεις του, παρότι λογικές, στα 4.05 μέτρα, δεν θυμίζουν σε τίποτα το Polo 1ης γενιάς που μετά βίας ξεπερνούσε τα 3.65 μέτρα, αλλά μετ τις ανάγκες των οδηγών να μεγαλώνουν συνεχώς και το διαθέσιμο χώρο στις πόλεις να μειώνεται, τα μικρά αυτοκίνητα πρέπει να μεγαλώσουν για να αποτελέσουν το κύριο ή και μοναδικό μέσο μεταφοράς μίας οικογένειας.

Ετσι και το νέο VW Polo, απευθύνεται στους ανθρώπους των οποίων οι ανάγκες μεγαλώνουν συνεχώς. Η αύξηση του μεταξονίου κατά 10 εκατοστά είναι φανερή παντού στο σαλόνι ενώ τα αυξημένα μετατρόχια εμπρός και πίσω προσφέρουν και χώρο μέσα αλλά και αθλητικό «πάτημα» στο μοντέλο.

Το νέο Polo αποκτά full LED προβολείς, LED φώτα ημέρας, σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, με φίλτρα υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, ασύρματη φόρτιση των smart phones και ανάρτηση “Sport Select” με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Οι κινητήρες της 6ης γενιάς Polo, είναι πολλοί. Στην Ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 PS και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 PS και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200PS.

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80PS και 95PS. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR.

Τέλος, είναι η πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 PS.

Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2017.

Tags