
H VW μπορεί να αντιμετωπίζει ένα γιγάντιο σκάνδαλο στις ΗΠΑ αλλά αυτό αφορά τους μεγάλους δίλιτρους κινητήρες πετρελαίου που τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν έχουν μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον. Για τους κατοίκους της χώρας με τα τρία μνημόνια προτείνονται πολύ μικρότεροι κινητήρες, οι αγαπημένοι TSI που τώρα θα τοποθετούνται και στο Golf.
3 κύλινδροι - 99 γραμμάρια CO2
Ετσι, η νέα έκδοση του μοντέλου έχει τώρα κάτω από το καπό τον μικρό 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI BlueMotion που καταφέρνει να αποδίδει 115 ίππους συγκρατώντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων στα 99 γραμμάρια CO2 ανα χιλιόμετρο και την κατανάλωση σε μόλις 4,3 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Ο λιλιπούτειος κινητήρας εκτός από μικρός είναι και ελαφρύς ενώ και οι λοιπές παρεμβάσεις που πάντα υπάρχουν στα μοντέλα BlueMotion (αεροδυναμική κλπ) επιτρέπουν στο συγκεκριμένο Golf να έχει και καλές επιδόσεις.
Το Golf 1.0 TSI BlueMotion με τους 115 ίππους και τη ροπή των 200Nm στις 2.000 – 3.500 στροφές, έχει τελική ταχύτητα 204 χ.α.ω. και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 9,4 δευτ.
Και σε αυτόματο
Για τους πιο χαλαρούς, η συγκεκριμένη έκδοση του Golf προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο DSG7 χωρίς επιβάρυνση στους ρύπους που παραμένουν στα 99gr.
Το μοντέλο προσφέρεται με εκκίνηση από τα 17.450€ με απόσυρση, στην έκδοση Active.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr