
Με το Ampera-e η Opel προσφέρει μία νέα εναλλακτική στην ηλεκτροκίνηση μοντέλων πόλης. Το Ampera-e λανσάρεται πρώτα στις χώρες που έχουν ήδη κάποια υποδομή EV ή σε όσες φιλοδοξούν να γίνουν ηγέτες της αγοράς EV κοινώς ξεχάστε την Ελλάδα…

Το Ampera-e πωλείται τώρα στη Νορβηγία, στην πιο ώριμη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Μέσα στη χρονιά, θα ακολουθήσουν η Γερμανία, Ολλανδία και Ελβετία.
Το Opel Ampera-e επαναπροσδιορίζει την έννοια της ηλεκτρικής μετακίνησης έχοντας ηλεκτρική αυτονομία 520 χλμ..
Σε δοκιμές στην πραγματική κυκλοφορία η αυτονομία αυτή φτάνει τα 380 χλμ. που φυσικά δεν είναι λίγα.

Ο ηλεκτροκινητήρας του, αποδίδει 204 ίππους και 360Nm ακαριαίας ροπής. Οι ιδιαίτερες ικανότητες του Opel Ampera-e φαίνονται στην εκκίνηση από στάση στα φανάρια και κατά την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, με το μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 50 χ.α.ω. σε μόλις 3,2 δεύτερα, ενώ η εν κινήσει επιτάχυνση 80 - 120 χ.α.ω., που είναι σημαντική στις προσπεράσεις επιτυγχάνεται σε 4,5 δευτ.. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 150 km/h προς όφελος της συνολικής αυτονομίας.

Εξωτερικά συμπαγές με μήκος 4.16μ., με αποτύπωμα παρόμοιο με του Opel Corsa, το εσωτερικό του Ampera-e είναι πιο ευρύχωρο από αυτό του μεγαλύτερου Astra. Η καμπίνα επιβατών τοποθετείται πάνω από τη συστοιχία της μπαταρίας, που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, ενώ τα υπερυψωμένα καθίσματα δημιουργούν μία ‘αίσθηση SUV’, κάτι που επιδιώκουν όλο και περισσότερο οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων.

Ο χώρος αποσκευών των 381 λίτρων ξεπερνά το μέσο όρο της κατηγορίας και η δημιουργία του κατέστη εφικτή λόγω της έξυπνης ενσωμάτωσης των δέκα μονάδων της μπαταρίας κάτω από το αμάξωμα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr