
Με δεδομένες τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας του νέου κορονοϊού σε όλο τον κόσμο, και εν προκειμένω στις πωλήσεις Μαρτίου των plug-in μοντέλων (ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά), τα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου είδους κατάφεραν τις πρώτες 90 μέρες του 2020 να αποσπάσουν ανά την υφήλιο μερίδιο αγοράς που άγγιξε το 2%.
Σε απόλυτα νούμερα, τα αμιγώς ηλεκτρικά και PHEV μοντέλα κατάφεραν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη 460.506 αγοραστών, επίδοση μειωμένη κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως μέσα στο Μάρτιο οι νέες εγγραφές τους κατέγραψαν μείωση που έφτασε ποσοστιαία το 15%.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr