Follow us

Οι τρεις διαθέσιμοι κινητήρες e-Skyactiv του νέου Mazda CX-30

Οι καθαροί και οικονομικοί κινητήρες e-Skyactiv G και e-Skyactiv X διατίθενται με επιλογές κίνησης εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Mazda CX-30

Το ανανεωμένο Mazda CX-30 αφίχθηκε πριν λίγες μέρες στην Ελλάδα. Κομψό και πολυτελές, το πολυβραβευμένο SUV της ιαπωνικής μάρκας από τη Χιροσίμα προσφέρεται σε τρεις προηγμένους βενζινοκινητήρες Euro 6d e-Skyactiv G της Mazda, μεταξύ αυτών και ο επαναστατικός και ανανεωμένος βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X.

Οι καθαροί και οικονομικοί κινητήρες e-Skyactiv G και e-Skyactiv X διατίθενται με επιλογές κίνησης εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων Skyactiv-MT ή αυτόματο 6τάχυτο Skyactiv-Drive.

Βενζινοκινητήρας e-Skyactiv G 2.0

Ο πιο πρόσφατος κινητήρας βενζίνης της Mazda, e-Skyactiv G 2.0, ο οποίος κινεί το Mazda CX-30 διατίθεται σε δύο εκδόσεις : η πρώτη με ισχύ 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ. και η δεύτερη με ισχύ 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ.. Ο e-Skyactiv G των 122 ίππων επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6.9-5.9 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156-134 g/χλμ.

Ο e-Skyactiv G των 150 ίππων επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6.9-5.9 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156-134 g/χλμ. Διαθέτει βελτιστοποιημένους αυλούς εισαγωγής και σχήμα εμβόλων, ψεκασμό πολλαπλών σταδίων, βαλβίδα ελέγχου ψυκτικού και απενεργοποίηση κυλίνδρων, που επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα δυναμικής απόδοσης, χαμηλότερη κατανάλωση και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ο κινητήρας e-Skyactiv G 2.0 ενσωματώνει επίσης και το έξυπνο σύστημα Mazda M Hybrid που εξασφαλίζει μεγαλύτερο κέρδος στον τομέα της οικονομίας καυσίμου, αλλά και μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση.

Οι τρεις διαθέσιμοι κινητήρες e-Skyactiv του νέου Mazda CX-30

Βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X

Στο Mazda CX-30, ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0 ενσωματώνει την τεχνολογία Mazda M Hybrid ως στάνταρ, αποδίδει 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6,6-5,7 λιτ./100 χλμ. (WLTP) και εκπομπές CO2 149-128 g/ χλμ. Το 2022 e-Skyactiv X Mazda CX-30 προσφέρει εξαιρετική κινητήρια δύναμη και απόκριση στις ταχύτητες ένα έως πέντε κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε καταστάσεις οδήγησης με μερικό φορτίο, όπως η επιτάχυνση από 30-80 χλμ./ώρα με 3η ταχύτητα. Μια "ευρωστη" απόδοση ροπής είναι διαθέσιμη σχεδόν σε όλες τις περιοχές στροφών του κινητήρα και μια επεκτατική αίσθηση στροφών και επιδόσεις επιτάχυνσης παρέχονται υπό πλήρες φορτίο κινητήρα πάνω από τις 2000 στροφές ανά λεπτό.

Η απόκριση του ήχου εισαγωγής έχει βελτιωθεί όταν ο οδηγός πατάει το πεντάλ του γκαζιού και η δύναμη βηματισμού του ίδιου του πεντάλ έχει αυξηθεί για ακριβέστερο έλεγχο της ροπής του κινητήρα.

Ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0 διατίθεται με επιλογή από μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Skyactiv-MT έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Skyactiv-Drive έξι σχέσεων και μπορεί να συνδυαστεί είτε με κίνηση στους εμπρός είτε με τετρακίνηση i-Activ.

Επιπλέον, η λειτουργία Sport του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Skyactiv-Drive έξι σχέσεων του κινητήρα e-Skyactiv X έχει λάβει μια αναβάθμιση στο GVC Plus (G-Vectoring Control Plus), το οποίο αποτελεί μια εξέλιξη στην απόδοση δυναμικής με ρυθμική και ενιαία αίσθηση χάρη στην άμεση αίσθηση του τιμονιού.

Mazda M Hybris System

Οι βενζινοκινητήρες του Mazda CX-30 διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό το ευφυές σύστημα Mazda M Hybrid της εταιρείας. Συμπαγές και αποδοτικό, το ήπιο υβριδικό σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24V. Χάρη σε αυτό το σύστημα επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου λόγω ανάκτησης της ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, και την τροφοδοσία του ISG, που λειτουργεί ως ηλεκτροκινητήρας, για την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το ISG μετατρέπει σε ηλεκτρική, την κινητική ενέργεια που ανακτήθηκε και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μετατροπέα DC-DC (συνεχούς ρεύματος) για να προσαρμόσει κατάλληλα την τάση και να τροφοδοτήσει έτσι τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.

Η υιοθέτηση του ISG που παίρνει κίνηση με ιμάντα, προσφέρει μία εκλεπτυσμένη αίσθηση οδήγησης που εξασφαλίζει τον απαραίτητο βαθμό υποβοήθησης στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και βοηθά στην ταχύτερη και πιο ήρεμη εκκίνησή του μετά το σβήσιμο και την κατάσταση αναμονής σε κάθε σταμάτημα του αυτοκινήτου. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους τροχούς, ελαχιστοποιώντας έτσι την επίδραση στον εσωτερικό χώρο, και βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατανομή του βάρους διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια σε περιπτώσεις σύγκρουσης.

Η τεχνολογία brake-by-wire του συστήματος Mazda M Hybrid συνδυάζει ιδανικά την ηλεκτρική ενέργεια με τη δύναμη της τριβής ώστε να μεγιστοποιήσει τόσο τη δύναμη πέδησης όσο και την αποτελεσματικότητα της ανάκτησης ενεργείας. Το σύστημα δεν επιτυγχάνει μόνο μικρές αποστάσεις πέδησης με υψηλά επίπεδα σταθερότητας, αλλά και - μέσω της μετατροπής της ηλεκτρικής δύναμης πέδησης σε χρησιμοποιήσιμη ενέργεια - περαιτέρω μειώσεις των εκπομπών CO2. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα brake-by-wire είναι επίσης σχεδιασμένο για να επιστρέφει σε πλήρως μηχανικό φρενάρισμα στην περίπτωση αστοχίας ή βλάβης του ηλεκτρικού συστήματος.

Το ανανεωμένο CX-30 βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις Mazda και είναι ετοιμοπαράδοτο. Όλες οι εκδόσεις του προσφέρονται με το σύστημα Mazda M Hybridκαι για το λόγο αυτό κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο.

Πηγή: Capital.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Σαν να βγήκαν από το Instagram και τα περιοδικά του design: Τι ακριβώς συμβαίνει με τα νέα burgerάδικα της Αθήνας;

Σε περίπτωση που είχες αναρωτηθεί πώς ζουμερά μπιφτεκόψωμα μπορούν να συνυπάρξουν με instagramικές ντιζαϊνιές, μάθε πως υπάρχουν λόγοι. Πολύ συγκεκριμένοι.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ 01 Οκτ 2025 | 18:08

Σκηνές "GTA" στην Πάτρα: Άρπαξε αυτοκίνητο με τον ιδιοκτήτη μέσα και έπεσε πάνω σε σταθμευμένο ΙΧ

Περιστατικό που θυμίζει video game στην Πάτρα - Άνδρας εντόπισε παρκαρισμένο αυτοκίνητο, απώθησε τον ιδιοκτήτη που βρισκόταν δίπλα και επιβιβάστηκε στη θέση του οδηγού, ακολουθώντας μια τρελή κούρσα

26 Σεπ 2025 | 22:03
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 21 Σεπ 2025 | 10:37

Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο: Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί σήμερα στο κέντρο της Αθήνας

Στο πλαίσιο του εορτασμού της "Ημέρας χωρίς αυτοκίνητο"

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ 20 Σεπ 2025 | 12:07

Η Αθηνάς χωρίς αυτοκίνητα η ιστορική οδός από το βράδυ του Σαββάτου έως το βράδυ της Κυριακής

Ο δήμος Αθηναίων διοργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το φεστιβάλ "Αθηνάς Χωρίς Αυτοκίνητο", στο τμήμα από την οδό Ευριπίδου μέχρι το Μοναστηράκι

01 Οκτ 2025 | 22:02

Γιατί οι μπαταρίες αντικατάστασης έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις εργοστασιακές

Η μπαταρία που τοποθετείται στο εργοστάσιο είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στο ηλεκτρικό σύστημα

ΔΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΖΗΤΗΣΗ 26 Σεπ 2025 | 21:25

Η VW μειώνει και διακόπτει την παραγωγή σε γερμανικά εργοστάσια ηλεκτρικών οχημάτων

Η VW αντιμετωπίζει, επίσης, προβλήματα με την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 26 Σεπ 2025 | 20:10

BMW: Ανακαλεί εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα λόγω προβλήματος στη μίζα - Διάφορα μοντέλα

Σύμφωνα με την BILD, η ανάκληση αφορά διάφορα μοντέλα παραγωγής από τον Σεπτέμβριο του 2015 έως τον Σεπτέμβριο του 2021

26 Σεπ 2025 | 17:21

Δοκιμή Citroen C3 Aircross: Εξαιρετικοί χώροι σε προσιτή τιμή

Η νέα γενιά του C3 Aircross συνδυάζει κορυφαία άνεση και ευρυχωρία σε ένα B-SUV με συμβατικές και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, που διατίθεται στην ελληνική αγορά με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή