Follow us

Οι τρεις διαθέσιμοι κινητήρες e-Skyactiv του νέου Mazda CX-30

Οι καθαροί και οικονομικοί κινητήρες e-Skyactiv G και e-Skyactiv X διατίθενται με επιλογές κίνησης εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Mazda CX-30

Το ανανεωμένο Mazda CX-30 αφίχθηκε πριν λίγες μέρες στην Ελλάδα. Κομψό και πολυτελές, το πολυβραβευμένο SUV της ιαπωνικής μάρκας από τη Χιροσίμα προσφέρεται σε τρεις προηγμένους βενζινοκινητήρες Euro 6d e-Skyactiv G της Mazda, μεταξύ αυτών και ο επαναστατικός και ανανεωμένος βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X.

Οι καθαροί και οικονομικοί κινητήρες e-Skyactiv G και e-Skyactiv X διατίθενται με επιλογές κίνησης εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων Skyactiv-MT ή αυτόματο 6τάχυτο Skyactiv-Drive.

Βενζινοκινητήρας e-Skyactiv G 2.0

Ο πιο πρόσφατος κινητήρας βενζίνης της Mazda, e-Skyactiv G 2.0, ο οποίος κινεί το Mazda CX-30 διατίθεται σε δύο εκδόσεις : η πρώτη με ισχύ 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ. και η δεύτερη με ισχύ 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ.. Ο e-Skyactiv G των 122 ίππων επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6.9-5.9 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156-134 g/χλμ.

Ο e-Skyactiv G των 150 ίππων επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6.9-5.9 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156-134 g/χλμ. Διαθέτει βελτιστοποιημένους αυλούς εισαγωγής και σχήμα εμβόλων, ψεκασμό πολλαπλών σταδίων, βαλβίδα ελέγχου ψυκτικού και απενεργοποίηση κυλίνδρων, που επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα δυναμικής απόδοσης, χαμηλότερη κατανάλωση και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ο κινητήρας e-Skyactiv G 2.0 ενσωματώνει επίσης και το έξυπνο σύστημα Mazda M Hybrid που εξασφαλίζει μεγαλύτερο κέρδος στον τομέα της οικονομίας καυσίμου, αλλά και μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση.

Οι τρεις διαθέσιμοι κινητήρες e-Skyactiv του νέου Mazda CX-30

Βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X

Στο Mazda CX-30, ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0 ενσωματώνει την τεχνολογία Mazda M Hybrid ως στάνταρ, αποδίδει 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6,6-5,7 λιτ./100 χλμ. (WLTP) και εκπομπές CO2 149-128 g/ χλμ. Το 2022 e-Skyactiv X Mazda CX-30 προσφέρει εξαιρετική κινητήρια δύναμη και απόκριση στις ταχύτητες ένα έως πέντε κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε καταστάσεις οδήγησης με μερικό φορτίο, όπως η επιτάχυνση από 30-80 χλμ./ώρα με 3η ταχύτητα. Μια "ευρωστη" απόδοση ροπής είναι διαθέσιμη σχεδόν σε όλες τις περιοχές στροφών του κινητήρα και μια επεκτατική αίσθηση στροφών και επιδόσεις επιτάχυνσης παρέχονται υπό πλήρες φορτίο κινητήρα πάνω από τις 2000 στροφές ανά λεπτό.

Η απόκριση του ήχου εισαγωγής έχει βελτιωθεί όταν ο οδηγός πατάει το πεντάλ του γκαζιού και η δύναμη βηματισμού του ίδιου του πεντάλ έχει αυξηθεί για ακριβέστερο έλεγχο της ροπής του κινητήρα.

Ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0 διατίθεται με επιλογή από μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Skyactiv-MT έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Skyactiv-Drive έξι σχέσεων και μπορεί να συνδυαστεί είτε με κίνηση στους εμπρός είτε με τετρακίνηση i-Activ.

Επιπλέον, η λειτουργία Sport του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Skyactiv-Drive έξι σχέσεων του κινητήρα e-Skyactiv X έχει λάβει μια αναβάθμιση στο GVC Plus (G-Vectoring Control Plus), το οποίο αποτελεί μια εξέλιξη στην απόδοση δυναμικής με ρυθμική και ενιαία αίσθηση χάρη στην άμεση αίσθηση του τιμονιού.

Mazda M Hybris System

Οι βενζινοκινητήρες του Mazda CX-30 διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό το ευφυές σύστημα Mazda M Hybrid της εταιρείας. Συμπαγές και αποδοτικό, το ήπιο υβριδικό σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24V. Χάρη σε αυτό το σύστημα επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου λόγω ανάκτησης της ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, και την τροφοδοσία του ISG, που λειτουργεί ως ηλεκτροκινητήρας, για την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το ISG μετατρέπει σε ηλεκτρική, την κινητική ενέργεια που ανακτήθηκε και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μετατροπέα DC-DC (συνεχούς ρεύματος) για να προσαρμόσει κατάλληλα την τάση και να τροφοδοτήσει έτσι τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.

Η υιοθέτηση του ISG που παίρνει κίνηση με ιμάντα, προσφέρει μία εκλεπτυσμένη αίσθηση οδήγησης που εξασφαλίζει τον απαραίτητο βαθμό υποβοήθησης στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και βοηθά στην ταχύτερη και πιο ήρεμη εκκίνησή του μετά το σβήσιμο και την κατάσταση αναμονής σε κάθε σταμάτημα του αυτοκινήτου. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους τροχούς, ελαχιστοποιώντας έτσι την επίδραση στον εσωτερικό χώρο, και βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατανομή του βάρους διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια σε περιπτώσεις σύγκρουσης.

Η τεχνολογία brake-by-wire του συστήματος Mazda M Hybrid συνδυάζει ιδανικά την ηλεκτρική ενέργεια με τη δύναμη της τριβής ώστε να μεγιστοποιήσει τόσο τη δύναμη πέδησης όσο και την αποτελεσματικότητα της ανάκτησης ενεργείας. Το σύστημα δεν επιτυγχάνει μόνο μικρές αποστάσεις πέδησης με υψηλά επίπεδα σταθερότητας, αλλά και - μέσω της μετατροπής της ηλεκτρικής δύναμης πέδησης σε χρησιμοποιήσιμη ενέργεια - περαιτέρω μειώσεις των εκπομπών CO2. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα brake-by-wire είναι επίσης σχεδιασμένο για να επιστρέφει σε πλήρως μηχανικό φρενάρισμα στην περίπτωση αστοχίας ή βλάβης του ηλεκτρικού συστήματος.

Το ανανεωμένο CX-30 βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις Mazda και είναι ετοιμοπαράδοτο. Όλες οι εκδόσεις του προσφέρονται με το σύστημα Mazda M Hybridκαι για το λόγο αυτό κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο.

Πηγή: Capital.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Στη Νέα Ερυθραία για μια από τις ομορφότερες αυλές των βορείων προαστίων

Το all-day στέκι με κοσμοπολίτικο αέρα και ανεμελιά έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και συνεχίζει να το κάνει και το φθινόπωρο.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ 02 Σεπ 2025 | 18:18

Φωτιά σε αυτοκίνητο στη λεωφ. Κηφισίας στο ύψος του Χαλανδρίου [εικόνα]

Το αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες στη λεωφ. Κηφισίας, στο ύψος του Χαλανδρίου, στο ρεύμα προς Αθήνα

ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΛΙΟΣΙΩΝ 22 29 Αυγ 2025 | 12:45

Αντώνης Τρίτσης: "Παρκαρισμένο" για δεκαετίες στο γκαράζ του Δήμου Αθηναίων το αυτοκίνητο του πρώην δημάρχου [βίντεο]

Το αυτοκίνητο, σύμφωνα με βίντεο των υπαλλήλων του Δήμου, φαίνεται πως δεν έχει μετακινηθεί ποτέ από το σημείο ενώ και οι παλιές πινακίδες παραμένουν στη θέση τους.

ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ 27 Αυγ 2025 | 17:35

Κοζάνη: Αυτοκίνητο πήγαινε ανάποδα στην εθνική οδό [βίντεο]

Η οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς στην είσοδο της πόλης της Πτολεμαΐδας

ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. 24 Αυγ 2025 | 17:00

Κατερίνη: Αυτοκίνητο έπεσε σε γκρεμό – Πυροσβέστες απεγκλώβισαν την τραυματισμένη οδηγό

Επί τόπου έσπευσαν έξι πυροσβέστες με τρία οχήματα και απεγκλώβισαν την οδηγό που είχε τραυματιστεί.

ΓΛΙΤΩΣΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ 21 Αυγ 2025 | 17:40

Εθνική Οδός Αθηνών - Κορίνθου: ΙΧ τυλίχτηκε στις φλόγες [εικόνες - βίντεο]

Παρά τις προσπάθειες της Πυροσβεστικής, το Ι.Χ. κάηκε ολοσχερώς.

ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ 11 Αυγ 2025 | 18:33

Κόρινθος: 60χρονος ανασύρθηκε νεκρός από την θάλασσα - Μετά από πτώση με το αυτοκίνητό του [εικόνες-βίντεο]

Ο 60χρονος είπε πέσει στη θάλασσα με το αυτοκίνητό του το απόγευμα της Κυριακής.