
Το πρώτο Opel το 1899 – το Patent Motor Car “System Lutzmann” – ήταν cabrio. Ενώ το ανοιχτό αμάξωμα ήταν στάνταρ τα πρώτα χρόνια της αυτοκίνησης, αργότερα έγινε δείγμα πολυτέλειας και αριστοκρατικού lifestyle.

Εν αρχή ην … το cabrio
Η παράδοση της Opel στα ανοιχτά αυτοκίνητα χρονολογείται από αρχή της ιστορίας της μάρκας: Οπως όλα τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν στο ξεκίνημα της εποχής του αυτοκινήτου, το Opel PatentMotor Car, System Lutzmann του 1899 βασίστηκε σε παραδοσιακές σχεδιαστικές αρχές καρότσας, διαθέτοντας αμάξωμα χωρίς ενσωματωμένη οροφή. Οταν το Opel 8/25 hp με τη χαρακτηριστική ‘V’ εμπρός μάσκα κυκλοφόρησε 20 χρόνια αργότερα σαν ένα ανοιχτό, τετραθέσιο tourer, ήταν η επιτομή του σύγχρονου αυτοκινήτου.

Το 1937, στην επέτειο των 75 χρόνων της εταιρίας, παρουσιάστηκε το νέο Opel Super 6 που διέθετε ένα προηγμένο, υποτετράγωνο straight-six κινητήρα 2.5L, με βαλβίδες επικεφαλής και 55 hp που είχε ήδη τελική ταχύτητα 115 km/h. Ενα δίθυρο και ένα τετράθυρο sedan καθώς και μία έκδοση cabrio προσφέρονταν από το εργοστάσιο.

Το 1950 Opel Olympia υποσχόταν μία πιο άνετη οδηγική εμπειρία. Πλούσια διακοσμημένο με στοιχεία χρωμίου, ήταν σύμβολο της μεταπολεμικής ανοικοδόμησης και του οικονομικού θαύματος. Αλλά σαν ένα cabrio-sedan εξακολουθούσε να έχει προπολεμική εμφάνιση.
Χρειάστηκε να περάσουν κάμποσα χρόνια και μόλις το 1976 η Opel εμφανίστηκε πάλι με εργοστασιακό μοντέλο cabrio. Περίπου 50 Rekord C και Commodore A – το σπορ αδερφάκι του Rekord – cabriolets κατασκευάστηκαν πριν από την αλλαγή του μοντέλου το 1972.

Το κόκκινο Rekord C Deutsch cabriolet στην Opel Classic Collection.
Σήμερα, το τετραθέσιο Cascada συνεχίζει τη σχεδόν 120χρονη κληρονομιά της Opel στην οδήγηση ανοιχτών αυτοκινήτων. Με το νέο Cascada, η Opel προσφέρει ένα ευρύχωρο τετραθέσιο με υψηλής ποιότητας soft-top, κάτι που μέχρι πρότινος ήταν αποκλειστικότητα premium μαρκών οχημάτων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr