Tο Opel Corsa-e τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα βάρους 345 κιλών με μέγιστη ισχύ 136 ίππους (100 kW) και ροπή 260 Nm, με την κίνηση να είναι αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε συσσωρευτή ιόντων λιθίου των 50 kWh, o οποίος μπορεί να φορτιστεί στο 80% (ταχεία φόρτιση) μέσα σε μισή ώρα. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης (μέσω καλωδίου ή επιτοίχιου πίνακα -wall box- ή μέσω ταχυφορτιστή), με την μπαταρία να καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων. Σε κάθε περίπτωση, η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής myOpel, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης.
Αυτονομία 337 χιλιομέτρων και επιδόσεις... GΤi
Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η αυτονομία των 337 χλμ. (WLTP) μπορεί να προσαρμόζεται από τον ίδιο τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης: τα Normal, Eco και Sport. Το Sport επεμβαίνει αισθητά στην απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, ενώ στο Eco αυξάνεται η αυτονομία του. Τι επιδόσεις μπορεί να έχει ένα τέτοιο σύνολο; Σημειώστε ότι το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δλ. για να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 50 χλμ./ώρα και μόνο 8,1 δλ. για το περίφημο "0-100", παρά τα 1.455 κιλά που ζυγίζει το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa. Στις διαφορές σε σχέση με το "απλό", σημειώστε 12 χλστ. φαρδύτερα μετατρόχια και 7 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και αισθητικά τα λογότυπα "e" σε διάφορα σημεία αλλά και διαφορετικές ζάντες αλουμινίου.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr