
Όλοι συμφωνούν στο ότι είναι εντυπωσιακά όμορφο. Ωστόσο, στην ανάδειξή του ως "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" οδήγησε και το γεγονός πως, αντί να επαναπαυτεί στα του φαίνεσθαι, κατέβηκε στη μάχη με υπερπλήρη εξάρτυση αναφορικά με την γκάμα κινητήρων του, συμπεριλαμβανομένης αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.
Ποτέ κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Τα 58 μέλη της επιτροπής του θεσμού εκπροσωπούν συνολικά 23 ευρωπαϊκές χώρες, και πριν από την... κάλπη οφείλουν να λάβουν υπόψη τις ανάγκες των αγορών τους. Για φέτος, το γαλλικό σουπερμίνι απέσπασε 17 πρωτιές από τους ψηφοφόρους, σημειώνοντας μια καθαρή νίκη έναντι των υπόλοιπων έξι φιναλίστ, και κατά μία έννοια ανέκοψε την ξέφρενη πορεία των SUV που εδώ και τρία χρόνια κυριαρχούν και στο θεσμό (το 2017 νικητής το Peugeot 3008, το 2018 το Volvo XC40, το 2019 η Jaguar I-Pace).....
Διαβάστε περισσότερα στους 4Τροχούς
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr