
Είναι τρελοί, είναι Ιταλοί αυτοί οι Γάλλοι. Το καταφέρνουν, μάλιστα, διατηρώντας και τη φιλοσοφία τους. Τη σχέση με ιταλικά στοιχεία την ήθελαν πολύ και στη Γερμανία, αλλά αστόχησαν. Στο γερμανικό γκρουπ -όπου διεκδίκησαν την Alfa, το παλεύουν με τη Seat και το προσπαθούν με την Audi-, είναι ο εγωισμός τους το DNA που τους χαρακτηρίζει και που δεν αφήνει περιθώρια για συναισθηματικές συνέργειες.

Στην Peugeot το έχουν, και ψάξε - τόσο Ιταλό κατασκευαστή δε θα βρεις. Το σχόλιό μας δεν αφορά την ένωση με την FCA που ακόμη χτίζεται, αλλά ό,τι ζήσαμε και ζούμε σε σχέση με τους ανθρώπους και το προϊόν. Λέοντες. Στη μαμά εταιρεία, όπου δε λείπουν οι Ιταλοί, και στην ελληνική, όπου δε λείπουν οι ιταλοτραφείς. Σε εξελιγμένη μάλιστα εκδοχή. Τόσο στο Παρίσι και αλλού, όσο και στη Λ. Κηφισίας, όντας και ουσιαστικοί. Με στόχους που φλερτάρουν με το ακατόρθωτο, οπότε όταν τους πετυχαίνουν, απλώς χαμογελούν και τοποθετούν τον πήχη πιο ψηλά, ψιθυρίζοντας και αλλάζοντας ματιές, αφού ξέρουν. Όταν θριαμβολογείς το πληρώνεις. Η αλαζονεία είναι η κακιά αρρώστια σε κάθε δραστηριότητα, και άλλωστε όλοι όσοι προσβληθούν το πληρώνουν. Λίγοι "προκάνουν" και αλλάζουν ρότα και το ξεπερνούν. Συνήθως κοστίζει μακροπρόθεσμα.
Παρασυρθήκαμε, αλλά μας εμπνέουν. Η ομάδα Ιμπαράτο σε σχέση με το εργοστάσιο, η ομάδα Πιπερίδη σε σχέση με την ελληνική έκφραση αυτού του Γάλλου κατασκευαστή με το σωστό DNA. "Έχουμε το πιο όμορφο αυτοκίνητο της κατηγορίας", σχολιάζουν σε γαλλικά, ιταλικά, αγγλικά και ελληνικά για το "208", και συμπληρώνουν: "Το μόνο και αμιγώς ηλεκτρικό". Με σεβασμό στο CAFE. Ερώτησή μας: Το καλύτερο; "Εσύ θα κρίνεις", η απάντησή τους και, κακά τα ψέματα, με το χέρι είτε στην καρδιά είτε στην τσέπη, κάθε δοκιμασία τούς δικαιώνει, και μόνο το DS 3 μπορεί να σταθμεύσει απέναντί του και να το κοιτάξει στα μάτια. Τόσο καλό το DS!

Στο περιθώριο, λοιπόν, ακόμα μίας δοκιμής του e208, που θα μας απασχολήσει χωρίς να μας πληγώσει, να 'μαστε στη Βαρκελώνη. Με τραυματισμένο εγωισμό, αφού αυτή η παρουσίαση, κομμένη και ραμμένη για τον τόπο μας, όπως μας είχε υποσχεθεί ο Ιωάννης-Φίλιππος Ιμπαράτο, άλλαξε έδρα και πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, με εμάς χαμένους στην εσωστρέφεια που μας χαρακτηρίζει.
Παρουσίαση διάφορων "508" με περισσότερο ή λιγότερο ρεύμα, που κατά τη γνώμη μας δύσκολα θα απασχολήσουν σημαντικά την ελληνική αγορά, αλλά και του 3008 Plug-in hybrid. Με τους 300 ίππους του μπορεί να απασχολήσει τύπους όπως τον Γκάλο στην Αθήνα και τον Καρέλλη στη Λαμία, αλλά και άλλους φίλους, αναγνώστες μας, σύγχρονους Πραγματικούς Οδηγούς.
Στην Μπάρτσα, όπου μας προβλημάτισε η κακοκαιρία, το ενδιαφέρον μας επικεντρώθηκε σε μια άτυπη κόντρα γενεών αγωνιστικών προδιαγραφών. SUV-WRC αυτό το "3008" στην πλέον εξελιγμένη εκδοχή του αυτοκινήτου της δεκαετίας, αλλά το μυαλό είναι αλλού. Ταξιδεύει με τελική. Τα βλέπεις και ζεις αφήνοντας τις αναμνήσεις σου να πάρουν τη συναισθηματική διάσταση που επιβάλλει το γεγονός...
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr