Πριν 45 ακριβώς χρόνια η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά την 911 Turbo. Έκτοτε, πολύ νερό κύλισε στο αυλάκι για το πλέον εμβληματικό μοντέλο του Γεμανού κατασκευαστή από το Zuffenhausen με τη μαγική ονομασία Turbo, με την ισχύ του υπερτροφοδούμενου κινητήρα που βρίσκεται… κρεμασμένος στο πίσω μέρος να υπερδιπλασιάζεται και από τους 260 ίππους που ήταν το 1975 να φτάνει σήμερα αισίως τους 580 ίππους - η δε ροπή του σύγχρονου μπόξερ ανέρχεται στα 750 Nm.
Η νέα γενιά του μοντέλου – που φυσικά διατίθεται σε coupe και cabriolet αμάξωμα – τροφοδοτείται από έναν flat-six κινητήρα με χωρητικότητα 3.745 κ.εκ. με δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ηλεκτρικά ελεγχόμενες bypass βαλβίδες, poy εξαφαλίζει επιταχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 2,8 δλ. και τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Με την αρωγή ενός αναβαθμισμένου συστήματος ψύξης και πιεζοηλεκτρικών εγχυτήρων, ο επίπεδος κνητήρας συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης που μεταφέρει περισσότερη ροπή στους εμπρός τροχούς με την αρωγή ενός ειδικά καλιμπραρισμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr