Το Renault KADJAR, που παρουσιάστηκε το 2015 κατάφερε να προσελκύσει 450.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες. Τώρα, το facelift μοντέλο έρχεται αναβαθμισμένο τόσο στο εξωτερικό και το εσωτερικό όσο και κάτω από το καπό.
Η σχεδίαση του νέου Renault KADJAR γίνεται πιο κομψή, ενσωματώνει τη νέα «φωτεινή υπογραφή» της Renault και αποκτά νέα φλας LED και προβολείς ομίχλης LED Pure Vision. Στο πίσω μέρος, η τεχνολογία LED υιοθετήθηκε και από τα φλας, ενώ το φως της όπισθεν και τα φώτα ομίχλης είναι πλέον λεπτότερα και ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα.
Το ανανεωμένο KADJAR έρχεται με πιο μοντέρνο σχεδιασμό και στο σαλόνι.
Η οθόνη 7’’ του συστήματος infotainment R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών, ενώ τα διακοσμητικά δαχτυλίδια των αεραγωγών, τα φωτιζόμενα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων και τα διακοσμητικά από χρώμιο στην κεντρική κονσόλα, όλα έχουν αναβαθμιστεί σε υφή και αισθητική.
Ανασχεδιασμένα είναι και τα καθίσματα, που διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης τους.
Ωστόσο, η είδηση που απασχολεί ακόμα μεγαλύτερο μέρος του κοινού, αφορά τους καινούριους κινητήρες βενζίνης και diesel που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και είναι συμβατοί με τις τελευταίες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες.
Βενζίνη: 1.3 TCe GPF
Το ανανεωμένο Renault KADJAR εξοπλίζεται με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe, προϊόν συνεργασίας της Συμμαχίας Renault (Alliance) με την γερμανική Daimler. Πρόκειται για έναν κινητήρα που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, αλλά με τελείως ομαλό τρόπο χάρη στην 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του. Ο 1.3 TCe αποδίδει εξίσου καλά στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εξαιρετική του ροπή, που φτάνει τα 270 Nm. Παράλληλα, εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου. Ο 1.3 TCe GPF είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.
Diesel: Περισσότερη δύναμη, λιγότεροι ρύποι
Το Renault KADJAR επωφελείται και από σύγχρονους κινητήρες diesel με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR).
Ο κινητήρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 5 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερη ροπή από τον αντίστοιχο κινητήρα προηγούμενης γενιάς, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.
Ο κινητήρας Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Με ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους από το μοτέρ που αντικαθιστά, και κορυφαία ροπή 340 Nm, είναι σχεδιασμένος για εξαιρετική απόδοση. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις 4x2 και 4x4.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr