
Η πίστα των Μεγάρων πρέπει ακόμα να επουλώνει τις «πληγές» που τις προκάλεσε το κτήνος των 570 ίππων που προσγειώθηκε από την Ιαπωνία στην Ελλάδα για τον εισαγωγέα της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκη και λίγους καλεσμένους που έζησαν μία πρωτόγνωρη εμπειρία.

Οι Έλληνες (ήδη) κάτοχοι του απόλυτου (Onroad) Nissan, GT-R MY2017, οι υποψήφιοι αγοραστές αλλά και επιλεγμένοι εκπρόσωποι του τύπου, βρέθηκαν στην πίστα των Μεγάρων για να οδηγήσουν πρώτοι το υπερόπλο της Nissan.
Το ολοκαίνουργιο μοντέλο, ελάχιστες ημέρες μετά την αποκάλυψή του στο Παρίσι, κατέφθασε στην Ελλάδα και σαν σεισμός ταρακούνησε την πίστα τω Μεγάρων.

Το νέο μοντέλο φοράει τον ήδη βραβευμένο V6 κινητήρα των 3.8 λίτρων που τώρα με χειρουργικές επεμβάσεις αποδίδει 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ και 633Nm ροπής και κατασκευάζεται από ένα και μόνο «Μοναχό» Takumi της Nissan. Το νέο, τέλεια ρυθμισμένο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έχει ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο, κάτι δεν ισχύει (με την καλή έννοια) για τον ήχο του κινητήρα του GT-R που έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει ένα «ερωτικό» ακουστικό αποτέλεσμα.

Εξωτερικά, το νέο GT-R δίνει τα διαπιστευτήριά του με τη νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V που εκτός από εικαστική παρέμβαση προσφέρει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα. Το νέο καπό, τα ανασχεδιασμένα σπόιλερ, και ποδιά, τα πιο αεροδυναμικά μαρσπιέ και η προσθήκη αεραγωγών στα πίσω πλευρά και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης, συμπληρώνουν τις αλλαγές και δίνουν ακόμα πιο μάχιμη εικόνα στο Nissan GT-R NY17 καθώς δεν αποτελούν απλά σχεδιαστικά τερτίπια αλλά στοχεύουν σε καλύτερη αεροδυναμική, διατήρηση της κάθετης δύναμης με μικρότερη αντίσταση, για απόλυτη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες.

Μέσα, το νέο τιμόνι φιλοξενεί σε καλύτερη θέση τα paddles αλλαγής ταχυτήτων για αστραπιαίες αλλαγές. Το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας δουλεμένο στο χέρι ενώ η γραμμή που εκτείνεται από το ταμπλό οργάνων έως την κεντρική κονσόλα, προσδίδει ένα ξεχωριστό, πλην όμως διακριτικό, οδηγοκεντρικό περιβάλλον στην καμπίνα. Οι διακόπτες ελέγχου των υποσυστημάτων έχουν μειωθεί σε 11 από 27 στο προηγούμενο μοντέλο ενώ η οθόνη αφής 8 ιντσών έχει μεγάλα εικονίδια για καλύτερη λειτουργικότητα.

To Nissan GT-R του 2017, έχει δεχθεί βελτιώσεις παντού, αποκτώντας ακόμα πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος, νέες αναρτήσεις, ελαστικά και ζάντες και είναι supercar που μπορεί να ντροπιάσει και να «ισιώσει» κάθε πίστα στο πέρασμά του αλλά παραμένει και το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με έναν πολιτισμένο και ανώτερο χαρακτήρα, με καλύτερη ποιότητα κύλισης και μια καμπίνα που παραμένει πάντα αθόρυβη επιτρέποντας και την καθημερινή χρήση.
Με νέα χρώματα και με αναβαθμισμένες πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού το νέο Nissan GT-R ΜΥ2017 κοστίζει 164.500€. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο http://www.nissan.gr/vehicles/city-cars/gtr.html.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr