Η άνθηση του κορεατικού κινηματογράφου δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητη τη Hyundai, έτσι η αυτοκινητική φίρμα συνεργάστηκε με το Netflix για να προσφέρει ένα ακόμη τηλεοπτικό προϊόν με θέμα το αυτοκίνητο και δράση γύρω από αυτό.
Το Seoul Vibe, το οποίο στα ελληνικά θα το βρεις ως "Στον παλμό της Σεούλ", κυκλοφόρησε μόλις στην πλατφόρμα και έχει ξεκινήσει μια πορεία με σαφείς κορεατικές αναφορές που είναι σχετικά δύσκολες στην κατανόηση από τον υπόλοιπο πληθυσμό του πλανήτη, αλλά είναι επίσης σαφές πως είναι ό,τι πιο κοντινό σε Fast & Furious έχουμε δει.
Περισσότερα στο Top Gear