Η Opel όμως δεν θα σταματήσει στο Grandland X.
Το «African connection» του ομίλου θα ξεκινήσει να συναρμολογεί από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και αργότερα, περισσότερα μοντέλα στην τοπική γραμμή.
Ο ετήσιος στόχος παραγωγής είναι πάνω από 5.000 μονάδες μέχρι το 2020.
Στόχος της Opel είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στις αγορές του εξωτερικού μέχρι το 2020, αλλά και το 10% του όγκου πωλήσεων μοντέλων Opel να παράγεται εκτός Ευρώπης, μέχρι τα μέσα της ίδιας δεκαετίας.
Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της σε 15 εξαγωγικές αγορές σε Ασία, Αφρική και Ν. Αμερική όπου ήδη δίνει το «παρών» σήμερα και θα εισέλθει σε περισσότερες από 20 νέες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 2022.
Μάλιστα, η εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει τα ονόματα των νέων εμπορικών εταίρων της σε Ν. Αφρική, Μαρόκο και Τυνησία.