Το VW Golf στην όγδοη γενιά του δείχνει πως δε θα αρκεστεί στα κεκτημένα. Πλέον δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κοιτάξει "ψηλότερα" και να τα βάλει με τα εξέχοντα μέλη αυτού του ολιγομελούς κλαμπ των premium χάτσμπακ, ήτοι του Άσου της BMW και της Α-Class της Mercedes.
Εδώ και 46 χρόνια το Golf πορεύεται με ευλαβική πίστη στις πατροπαράδοτες αξίες του. Ως αποτέλεσμα, η δημοτικότητα και οι πωλήσεις του, όπως και η γενικότερη αντίληψη του αγοραστικού κοινού, το έχουν αναγάγει σε ιερό τοτέμ της κατηγορίας. Κάτι δηλαδή που δύσκολα μπορεί να ειπωθεί για τους ομοεθνείς αντιπάλους του, οι οποίοι παλιότερα έχτιζαν το δικό τους μύθο με μεγαλύτερες (σεντάν ως επί το πλείστον) κατασκευές. Όταν αποφάσισαν να επεκτείνουν την γκάμα τους προς τα κάτω, περίπου στα μέσα των ‘90s, η BMW δημιούργησε μια χάτσμπακ "3άρα", την οποία ονόμασε "Compact", και η Mercedes ένα μίνιμαλ MPV, που δεν ήταν άλλο από την πρώτη A-Class. Καθώς τα χρόνια περνούσαν, η Compact μετονομάστηκε σε "Σειρά 1", παραμένοντας μοναδικά πισωκίνητη, ενώ η αντίπαλός της μετουσιώθηκε σε ένα... ορθόδοξο χάτσμπακ.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr