
Με αφορμή την έλευση της επαναφορτιζόμενης BMW X5 xDrive 45e, αποφεύγουμε την αναμενόμενη σύγκριση με τον συμβατικό ανταγωνισμό και μετράμε την απόσταση που τη χωρίζει από την απέναντι όχθη.
Χρειάστηκε να περάσουν επτά ολόκληρα χρόνια ώστε η BMW να παρουσιάσει το δεύτερο ηλεκτρικό της μοντέλο μετά το i3, το iX3. Η αλήθεια είναι πως η βαυαρική εταιρεία, που μπήκε με μεγάλες προσδοκίες στο τερέν των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, φάνηκε στην πορεία να φρενάρει, τη στιγμή που ολοένα και περισσότεροι παίκτες ανέβαιναν στο τρένο της ηλεκτροκίνησης. Εντούτοις, ακόμα κι αν το πρότζεκτ του BMW i3 δεν απέδωσε τα δέοντα στον τομέα των εσόδων, αποδείχθηκε χρήσιμο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των ηλεκτροκινητήρων και των μπαταριών που χρησιμοποιούν τα plug-in υβριδικά μοντέλα της εταιρείας.
Με την BMW να διαθέτει plug-in υβριδικές εκδοχές σε οκτώ διαφορετικές σειρές, αναμφίβολα εκπληρώνεται ως ένα βαθμό η υπόσχεση για σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας της, προσέγγιση μάλιστα που σταδιακά ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές. Μόλις πρόσφατα η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε πως στα επόμενα δέκα χρόνια αναμένεται να διαθέσει 7 εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα μοντέλα, από τα οποία το ένα τρίτο θα είναι plug-in υβριδικά.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr