Στο παιχνίδι κορυφής υπάρχει χώρος μόνο για πραγματικούς σούπερ σταρ, όπως είναι το πολυβραβευμένο Peugeot 208. Στο δρόμο του ο πρωταθλητής, το Toyota Yaris, στη νεοφερμένη του πλέον εκδοχή. Επιχειρούμε να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις, όσο δύσκολες κι αν είναι.
Στη δημοφιλέστατη κατηγορία των σουπερμίνι, η εμπορική αφρόκρεμα αποτελείται από το δίδυμο των Toyota Yaris και Peugeot 208. Μπορεί πανευρωπαϊκά οι Γάλλοι να κυριαρχούν σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, στη χώρα μας όμως το Yaris έχει καταφέρει να δεσπόζει. Τα νούμερα είναι ενδεικτικά, με τις τρεις προηγούμενες γενιές του Yaris να έχουν πλησιάσει σε πωλήσεις παγκοσμίως τα 9 εκατομμύρια, ενώ σε βάθος χρόνου και από γενιά σε γενιά σημείωσε περισσότερες από 4 εκατομμύρια ταξινομήσεις μόνο στην ευρωπαϊκή ήπειρο (παρά το μικρό της μέγεθος, η ελληνική αγορά απορρόφησε 136.000 μονάδες μέχρι σήμερα).
Από αυτές, πάνω από μισό εκατομμύριο ήταν υβριδικές εκδόσεις της τρίτης του γενιάς, όπου ουσιαστικά έπαιζε χωρίς αντίπαλο (κάτι που πλέον αλλάζει με την έλευση των αντίστοιχων προτάσεων Honda Jazz και Renault Clio). Άλλωστε, η Toyota πάντοτε αντιμετώπιζε αλλιώς τις καταστάσεις στην κατηγορία, αφού ποτέ δεν υιοθέτησε τούρμπο σε βενζινοκινητήρα, δε δίστασε να γυρίσει την πλάτη στο ντίζελ και συνεχίζει να επιμένει υβριδικά, και μάλιστα σε πείσμα των εξαιρετικών ηλεκτρικών μοντέλων που ήρθαν για να μείνουν, στοχεύοντας με άποψη στον νέο τρόπο ζωής. Όπως δηλαδή βλέπει τα πράγματα το σουπερμίνι της Peugeot.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 τροχούς.