Πριν λίγες ώρες το πρώτο SUPERB iV κύλησε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Kvasiny, στα τσεχογερμανικά σύνορα.
Το SKODA SUPERB iV, διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά αποδίδουν ισχύ 218 ίππων (160 kW).
Η αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση είναι έως 56 χιλιόμετρα ενώ η συνδυαστική αυτονομία φτάνει τα 930 χιλιόμετρα (κατά τον νέο, αυστηρό κύκλο WLTP). Η έναρξη πωλήσεων του SUPERB iV είναι προγραμματισμένη για το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Το ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό μοντέλο, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της μάρκας, είναι ο καρπός μίας επένδυσης περίπου 12 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου το εργοστάσιο που παράγει τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα SUPERB να υποστηρίξει και ηλεκτρικές εκδόσεις.
Η επένδυση αυτή επιτρέπει στο SUPERB iV plug-in hybrid να κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα μοντέλα που διαθέτουν συμβατικό κινητήρα, παρότι διαθέτει διαφορετικό δάπεδο. Παράλληλα με αυτή την επένδυση, η SKODA AUTO δημιούργησε ένα ειδικό κέντρο εκπαίδευσης στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, από το οποίο έχουν αποφοιτήσει ήδη περίπου 5.500 από τους συνολικά 9.000 εργαζόμενους του εργοστασίου.
Ταυτόχρονα, η έναρξη παραγωγής του SUPERB iV στο Kvasiny συμπίπτει και με την υλοποίηση από τη SKODA μίας ολοκαίνουργιας, ψηφιακής διαδικασίας παραγωγής που κόστισε – μόνο αυτή – 1,2 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για την “dProduction”, μία hi-tech διαδικασία που συνδυάζει ψηφιακές λειτουργίες, οθόνες αφής και συστήματα πολυμέσων, κάνοντας καταμερισμό εργασιών σε ιδανικό χρόνο, αναγνωρίζοντας τον κάθε εργαζόμενο με βάση την ψηφιακή του ταυτότητα. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται εύρυθμη λειτουργία με μηδενικά λάθη και κορυφαίο ποιοτικό έλεγχο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr