
Τις τελευταίες δεκαετίες το σχήμα, το υλικό, αλλά και οι δυνατότητες που παρέχουν τα αγωνιστικά τιμόνια σε επίπεδο λειτουργιών έχουν αλλάξει σημαντικά και από ένα λιτό κυκλικό βολάν από ξύλο έχουν εξελιχθεί πλέον σε πολύ-λειτουργικά χειριστήρια ελέγχου, το σχήμα των οποίων μοιάζει περισσότερο με οριζόντιο "8" παρά με "0".
"Οι ακραίες απαιτήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στους αγώνες αναδεικνύουν πολύ γρήγορα τα αδύνατα σημεία ενθαρρύνοντας έτσι τους μηχανικούς να αναζητήσουν νέες και καλύτερες λύσεις", είχε δήλωσε ο Ferdinand "Ferry" Porsche, ο οποίος με την εξέλιξη της 356 Νο 1 Roadster έθεσε τα θεμέλια της Porsche το 1948. Ένα "αξεσουάρ" που αντικατοπτρίζει τη διαρκή εξέλιξη στον τομέα των αγώνων είναι –αν μη τι άλλο- και το τιμόνι.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr